نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پایان مراحل فیلم‌برداری سریال پیش‌درآمد Ted

ست مک‌فارلن، کارگردان سریال Ted با انتشار یک تصویر تازه در اینستاگرام از پایان مراحل اصلی فیلم‌برداری این پیش‌درآمد خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مراحل فیلم‌برداری سریال Ted (تد) شبکه آنلاین پیکاک به کارگردانی ست مک‌فارلن رسما به پایان رسیده است. ست مک‌فارلن، خالق سریال‌های The Orville (اورویل) و Family Guy (فمیلی گای) اخیرا با انتشار یک تصویر از تد تأیید کرد که مراحل اصلی فیلم‌برداری این پیش‌درآمد پایان یافته است.

این تصویر جزئیات زیادی از سریال Ted را در اختیار طرفدارها قرار نمی‌دهد. درحال‌حاضر تنها می‌دانیم که داستان این پیش‌درآمد در سال ۱۹۹۳ جریان دارد و مکس برکهولدر نقش نسخه‌ی جوان‌تر کاراکتر جان بنت را ایفا می‌کند که مارک والبرگ نقش آن را در دو فیلم مجموعه بازی کرده بود. از قرار معلوم این سریال ماجراهای دوره‌ی نوجوانی تد و جان را در حومه‌ی شهر بوستون روایت می‌کند و مانند فیلم‌های مجموعه دارای صحنه‌های طنز بزرگسالانه خواهد بود.

اسکات گریمز و آلانا اوباک نقش والدین جان را در سریال Ted بازی می‌کنند و جورجیا ویگهام نیز از دیگر بازیگرهای آن است. ست مک‌فارلن بار دیگر برای صداپیشگی کاراکتر تد باز خواهد گشت و پل کوریگان و برد والش به‌عنوان شورانر این پروژه فعالیت می‌کنند. این سریال پیش‌درآمد در ۱۰ قسمت از شبکه‌ی آنلاین Peacock تقدیم بینندگان خواهد شد، اما هنوز تاریخ پخش آن اعلام نشده است و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای اطلاع از جزئیات منتظر بمانند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده