نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

فیلم ترسناک بامبی در دست تولید است

یک فیلم ترسناک براساس داستان Bambi، محصول سال ۱۹۲۳ در دست ساخت قرار دارد که اسکات جفری به صندلی کارگردانی آن تکیه می‌زند.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دو استودیو فیلم‌سازی ITN و Jagged Edge Productions دوباره برای تولید برداشتی ترسناک از یکی از آثار کلاسیک کودکانه همکاری می‌کنند. همان‌طور که رسانه‌ی Dread Central گزارش می‌دهد، یک فیلم ترسناک براساس داستان Bambi (بامبی) در دست تولید قرار دارد.

با استناد به گزارش‌ها، مراحل تولید این فیلم دلهره‌آور که با نام Bambi: The Reckoning (بامبی: تاوان) شناخته می‌شود، از ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (دی/بهمن ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است، اما اگر شباهتی به فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey (وینی پو: خون و عسل) داشته باشد، با یک برداشت ترسناک و تکان‌دهنده‌ی دیگر از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی طرف خواهیم بود.

سکان هدایت فیلم Bambi: The Reckoning در دستان اسکات جفری خواهد بود که در این پروژه با ریس فریک-واترفیلد، تهیه‌کننده‌ی فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey همکاری خواهد کرد.

با اینکه اطلاعات زیادی از فیلم Bambi: The Reckoning در دست نیست، اما جفری اسکات جزئیاتی از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این کارگردان در بیانیه‌ای گفت که فیلم مورد بحث «بازگویی تاریک داستان بامبی محصول ۱۹۲۳» است که با الهام از فیلم The Ritual (مراسم) شبکه آنلاین نتفلیکس ساخته خواهد شد.

جفری اسکات درباره فیلم Bambi: The Reckoning اظهار داشت: «این فیلم یک بازگویی بسیار تاریک از داستان بامبی محصول ۱۹۲۳ خواهد بود که همه‌ی ما با آن آشنا هستیم و دوستش داریم. در این اثر الهام‌گرفته از فیلم The Ritual شبکه‌ی نتفلیکس، بامبی یک ماشین کشتار خبیث خواهد بود که در بیابان کمین می‌کند».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده