نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۶

مارول نمی‌تواند فیلم مستقل نیمور را تولید کند

تهیه‌کننده فیلم Black Panther: Wakanda Forever در مصاحبه جدیدش فاش کرد که مارول استودیو اکنون نمی‌تواند فیلمی براساس نیمور تولید کند.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever مدتی می‌شود که روی پرده‌های سینما رفته و سه هفته به صدرنشین پیاپی گیشه جهانی تبدیل شده است. بسیاری از منتقدان و تماشاگران یکی از دلایل اصلی موفقیت فیلم Black Panther 2 را شخصیت نیمور می‌دانند و حالا بسیاری منتظر ادامه داستان این شخصیت در MCU هستند. اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، امکان ساخت فیلم Namor در حال حاضر وجود ندارد.

به نقل از The Wrap، نیت مور، تهیه‌کننده فیلم Black Panther: Wakanda Forever در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که حقوق شخصیت نیمور همچنان در اختیار شرکت یونیورسال است و بدین ترتیب مارول استودیو فعلا نمی‌تواند فیلمی مستقل براساس این شخصیت تولید و اکران کند. البته مور تاکید کرد که این موضوع به معنای عدم حضور نیمور در آثار آینده دنیای سینمایی مارول نیست و درواقع مانند شخصیت هالک، نیمور همچنان می‌تواند در بسیاری از فیلم‌های آینده MCU حضور داشته باشد.

او همچنین اشاره کرد با اینکه بخش زیادی از ریشه شخصیت نیمور بازنویسی شده، اما آن‌ها برای خلق و اضافه کردن این شخصیت به دنیای سینمایی مارول از کمیک‌های زیادی الهام گرفته‌اند تا این شخصیت بتواند به جایگاه امروزش دست پیدا کند. البته مور اشاره نکرد که مارول می‌تواند سریالی براساس نیمور برای دیزنی پلاس تولید کند یا مانند فیلم، امکان ساخت سریال آن نیز وجود ندارد. در هر حال این خبر می‌تواند باعث ناامیدی طرفداران این شخصیت در فیلم Black Panther: Wakanda Forever شود که یادآور وضعیت شخصیت هالک برای طرفداران نیز است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده