نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش ادریس البا در تصاویر فیلم Luther شبکه نتفلیکس

شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس تصاویر جدیدی از فیلم Luther پخش کرد که ادریس البا را در نقش سربازرس جان لوتر نشان می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس نخستین تصاویر فیلم Luther (لوتر) با نقش‌آفرینی ادریس البا را منتشر کرده است. این فیلم مورد انتظار دنباله سریال جنایی مهیج بریتانیایی Luther به‌حساب می‌آید که در طول سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ از شبکه‌ی بی‌بی‌سی وان تقدیم بیننده‌ها شد.

هر دو تصویر فیلم Luther به نمایش ادریس البا می‌پردازند که دوباره برای ایفای نقش سربازرس جان لوتر بازمی‌گردد. طرفدارها پس از گذشت ۴ سال از پایان سریال لوتر می‌توانند ادامه‌ی ماجراهای این بازرس ارشد پلیس را با پخش فیلم تازه در ماه مارس ۲۰۲۳ دنبال کنند. تصاویر این فیلم جنایی در ادامه قابل مشاهده است.

تصویر تازه فیلم Luther شبکه نتفلیکس

تصویر جدید فیلم Luther شبکه نتفلیکس

جیمی پین، کارگردان نامزد جایزه‌ی اِمی، سکان هدایت فیلم Luther را در دست دارد و فیلم‌نامه‌ی آن را نیل کراس، خالق سریال لوتر به رشته‌ی تحریر درآورد. این پروژه به‌عنوان دنباله حماسی داستان Luther توصیف می‌شود که در قالب یک فیلم تقدیم طرفدارها خواهد شد. سینتیا اریوو، اندی سرکیس و جس لیادین بازیگران جدیدی هستند که درکنار ادریس البا در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. درموت کرولی نیز دوباره نقش مارتین شنک را تکرار خواهد کرد.

نیل کراس، ادریس البا، پیتر چرنین، دیوید ردی و جنو تاپینگ وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم Luther را برعهده دارند و کریس تیکیر، پریسیلا پاریس، بندان فرگوسن، میکی امریچ و دن فینلی به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کنند. از مدت‌ها پیش بحث‌های زیادی در مورد تولید فیلم لوتر وجود دارد و حتی در سال ۲۰۱۱ نیل کراس به گفت‌وگو درباره‌ی ساخت یک اقتباس پرداخت. بااین‌حال شبکه آنلاین نتفلیکس پس از پایان سریال Luther از تولید یک فیلم خبر داد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده