نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

تلاش پروفسور برای اجرای نقشه فرار در تریلر فصل دوم بازسازی کره‌ای سریال Money Heist

شبکه‌ی نتفلیکس نسخه‌ی کامل تریلر فصل دوم سریال Money Heist: Korea - Joint Economic Area را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس نسخه‌ی کامل تریلر فصل دوم سریال Money Heist: Korea - Joint Economic Area (خانه کاغذی: کره – منطقه اقتصادی مشترک) را به اشتراک گذاشته است. فصل دوم این سریال اکشن برای پخش در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) در نظر گرفته شده است.

دانلود از آپارات

بازسازی کره‌ای سریال Money Heist داستان گروهی از سارقان طراز اول به رهبری یک ایده‌پرداز نابغه با نام پروفسور را روایت می‌کند که با ماسک سالوادور دالی و روپوش قرمز رنگ در تلاش برای انجام سرقتی بی‌سابقه در شبه جزیره‌ی کره هستند. در بخش دوم سریال Money Heist: Korea پروفسور و گروهش نهایتا نقشه‌ی فرار دقیق خود را به اجرا در می‌آورند، اما در طول مسیر با چندین اتفاق ناگوار مواجه می‌شوند که جان کل اعضای تیم را تهدید می‌کند.

یو جی-ته در نقش پروفسور، پارک هه-سو در نقش برلین، جون جونگ-سو در نقش توکیو، لی وون-جونگ در نقش مسکو، کیم جی-هون در نقش دنور، جانگ یون-جو در نقش نایروبی، لی هیون-وو در نقش ریو، کیم جی-هون در نقش هلسینکی و لی کیو-هو در نقش اسلو از بازیگران بازسازی کره‌ای سرقت پول به‌شمار می‌آیند. کیم هونگ-سون وظیفه‌ی کارگردانی سریال Money Heist: Korea را برعهده دارد و ریو یونگ-جه فیلم‌نامه آن را به رشته‌ی تحریر درآورد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده