نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۹

پیوستن آنجلیکا هیوستون به آنا د آرماس در فیلم Ballerina

آنجلیکا هیوستون درکنار کیانو ریوز، ایان مک‌شین و آنا د آرماس در فیلم اسپین‌آف مجموعه جان ویک به ایفای نقش می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آنجلیکا هیوستون با پیوستن به بازیگرهای فیلم Ballerina (بالرین) شرکت لاینزگیت دوباره به دنیای John Wick (جان ویک) بازگشته است. این هنرپیشه‌ی آمریکایی نقش رئیس سازمان تبه‌کاری Ruska Roma را بازی می‌کند که اولین بار در فیلم John Wick Chapter 3 – Parabellum (جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم) ظاهر شد. حضور کیانو ریوز و ایان مک‌شین در این فیلم نیز اخیرا تأیید شد.

لن وایزمن، کارگردان فیلم Live Free or Die Hard (آزادانه زندگی کن یا سخت بمیر) به صندلی کارگردانی فیلم Ballerina تکیه زده است و فیلم‌نامه‌ی آن را شی هاتن، نویسنده‌ی فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) به رشته‌ی تحریر درآورد. اوایل سال جاری آنا د آرماس اعلام کرد که امرالد فنل، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Promising Young Woman (زن جوان آتیه‌دار) به این پروژه پیوسته است تا با ایجاد تغییراتی فیلم‌نامه‌ی آن را بهبود بخشد.

اریکا لی، باسیل ایوانیک و چاد استاهلسکی وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Ballerina را برعهده دارند. درحال‌حاضر مراحل فیلم‌برداری این اسپین-آف در شهر پراگ در جریان است و تا تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۳ (۱۶ بهمن ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت. این اسپین-آف مجموعه فیلم‌های John Wick در هتل اپرا و ایستگاه اصلی راه‌آهن شهر پراگ فیلم‌برداری خواهد داشت و تیم سازنده برای تصویربرداری به سایر شهرهای اطراف جمهوری چک نیز خواهد رفت.

فیلم بالرین ماجراهای یک آدمکش جوان با نقش‌آفرینی آنا د آرماس را دنبال می‌کند که از مهارت‌هایش برای گرفتن انتقام از قاتل خانواده‌ی خود استفاده می‌کند. این فیلم تنها پروژه‌ در دست تولید از مجموعه جان ویک نیست و در آینده باید منتظر تماشای فیلم John Wick: Chapter 4 و سریال The Continental باشیم. مراحل تولید فیلم جان ویک ۴ اخیرا پس از فیلم‌برداری در مکان‌هایی نظیر برلین پایان یافت و برای اکران در بهار ۲۰۲۳ آماده می‌شود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده