نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱

پخش تریلر نهایی و پوسترهای فیلم Avatar: The Way of Water

شرکت دیزنی تریلر نهایی و پوسترهای آیمکس، دالبی سینما و کاراکترهای فیلم علمی-تخیلی حماسی آواتار ۲ را به اشتراک گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی تریلر نهایی و پوسترهای جدیدی از فیلم علمی-تخیلی حماسی Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب) به کارگردانی جیمز کامرون را به اشتراک گذاشته است. تریلر تازه بار دیگر طرفدارها را در سیاره‌ی پاندورا با خانواده‌ی سالی همراه می‌کند و شما می‌توانید آن را در کانال یوتبوب آواتار تماشا کنید. فیلم Avatar 2 در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

کیت وینسلت، زوئی سالدانیا، سم ورتینگتون، جیمی فلاترز، سی.سی.اچ. پاوندر، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز، دیوید تیولیس، جووانی ریبیسی، ژول دیوید مور، دیلیپ رائو، مت آلفردا، جک چمپیون، ادی فالکو، برندن کاول، میشل یئو، جامین کلمنت، سیگورنی ویور، استیون لانگ، اونا چاپلین، وین دیزل و سی‌جی جونز ازجمله بازیگرانی به‌حساب می‌آیند که در فیلم Avatar: The Way of Water به ایفای نقش می‌پردازند.

جیمز کامرون سکان هدایت فیلم Avatar: The Way of Water را در دست دارد و درکنار جان لاندو به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. وقایع فیلم آواتار ۲ بیش از یک دهه پس از حوادث نخستین فیلم مجموعه رخ می‌دهد و داستان خانواده‌ی سالی در سیاره پاندورا را روایت می‌کند. این فیلم به مشکلات جیک، نیتیری و فرزندانشان می‌پردازد و تلاش آن‌ها برای محافظت از یکدیگر دربرابر تهدیدها، کشمکش‌ها و مصیبت‌های آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

در گذشته جیمز کامرون تأیید کرد که تولید قسمت‌های چهارم و پنجم فیلم آواتار به عملکرد تجاری دو دنباله‌ نخست بستگی دارد، اما امیدوار است که این فیلم‌ها نهایتا ساخته شوند. در مقطع فعلی فیلم Avatar 3 برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar 4 برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar 5 برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷) در نظر گرفته شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده