نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

اعلام تاریخ پخش بلوری فیلم The Banshees of Inisherin

استودیوی سرچلایت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم The Banshees of Inisherin را تایید و اعلام کرده است.

فیلم The Banshees of Inisherin مدتی می‌شود که روی پرده‌های سینما رفته و با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده است. این فیلم همچنین با ۱۵ دقیقه تشویق ایستاده در جشنواره فیلم ونیز مواجه شده که طولانی‌ترین تشویق یک فیلم در این جشنواره است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم بنشی‌های اینیشرین تایید و اعلام شده است. سرچلایت پیکچرز تایید کرد که نسخه دیجیتالی فیلم The Banshees of Inisherin در تاریخ ۱۳ دسامبر امسال (۲۲ آذر) منتشر خواهد شد.

سپس نسخه خانگی فیلم بنشی‌های اینیشرین که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD است، در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) پخش می‌شود. فیلم Banshees of Inisherin داستان دو دوست دیرین با نام‌های پادریک و کولم را در یک جزیره‌ی دورافتاده واقع در سواحل غربی ایرلند دنبال می‌کند. وقتی کولم ناگهان به دوستی خود با پادریک پایان می‌دهد، آن‌ها خود را در وضعیتی بغرنج می‌بینند. پادریکِ بُهت‌زده با کمک خواهرش شیوون و یکی از ساکنین جوان جزیره با نام دامینیک تلاش می‌کند تا رابطه‌ی خود با دوستش را بهبود ببخشد و به‌هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آید.

اما تلاش‌های مکرر پادریک تنها باعث بدترشدن شرایط می‌شود و زمانی‌که کولم از روی ناچاری تهدید می‌کند، کنترل اوضاع به‌سرعت از دست خارج می‌شود که عواقب تکان‌دهنده و ناگواری دارد. مارتین مک‌دونا، فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار که بیشتر برای کارگردانی فیلم In Bruges، فیلم Seven Psychopaths و فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri شناخته می‌شود، وظیفه‌ کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Banshees of Inisherin را بر عهده داشته است.

کالین فارل، برندن گلیسون، کری کندن، بری کیوگن، پت شورت، جان کنی، گری لیدون، شیلا فلیتون و دیوید پیرس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Banshees of Inisherin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم کمدی سیاه و درام تاکنون بیش از ۱۶.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده