نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶

رویارویی نیکولاس کیج با عواقب کارهایش در نخستین تریلر فیلم The Old Way

شرکت Saban Films تریلر جدیدی از فیلم وسترن The Old Way با نقش‌آفرینی نیکولاکس کیج پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Saban Films نخستین تریلر فیلم The Old Way (راه قدیمی) با نقش‌آفرینی نیکولاس کیج را به اشتراک گذاشته است. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای این فیلم وسترن منتظر بمانند؛ زیرا این اثر در تاریخ ۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت و یک هفته بعد به پلتفرم‌های دیجیتالی راه می‌یابد. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر تازه بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

در فیلم The Old Way نیکولاس کیج نقش یک هفت‌تیرکش خونسرد با نام کلتون بریگز را بازی می‌کند که به مرد عیالوار آبرومندی تبدیل شده است. زمانی‌که یک قانون‌شکن به‌همراه دارودسته‌ی خود زندگی کلتون و خانوده‌اش را به مخاطره می‌اندازند، این تفنگدار مجبور می‌شود تا با یاری دختر ۱۲ ساله‌ی خود (با نقش‌آفرینی رایان کیرا آرمسترانگ) اسلحه به دست بگیرد و قدم در مسیری بگذارد که به یک رویارویی سرنوشت‌ساز منتهی خواهد شد.

برد دانوهو سکان هدایت فیلم راه قدیمی را در دست داشت و کارل دابلیو. لوکاس فیلم‌نامه آن را به رشته‌ی تحریر درآورد. شایلو فرناندز، بازیگر فیلم Evil Dead (مرده‌ی شریر)، نوآ لی گروس، بازیگر فیلم A Score to Settle (یک حساب برای تسویه)، نیک سیرسی، بازیگر سریال Archer (ارچر)، آبراهام بنرابی، بازیگر فیلم Twister (گردباد)، کلینت هاوارد، بازیگر فیلم Frost/Nixon (فراست/نیکسون)، آدام لازار-وایت، بازیگر سریال Heroes (قهرمانان) و کریگ برنهام، بازیگر سریال Scorpion (اسکورپیون) درکنار نیکولاس کیج و رایان کیرا آرمسترانگ در این فیلم بازی می‌کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده