نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۰

تمدید سریال The White Lotus برای فصل سوم توسط شبکه HBO

شبکه HBO به‌صورت رسمی از تمدید سریال The White Lotus برای فصل سوم خبر داده و آماری از میزان بینندگان فصل دوم این سریال منتشر کرده است.

پخش فصل دوم سریال The White Lotus همچنان از شبکه HBO ادامه دارد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال نیلوفر سفید برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. شبکه HBO رسما اعلام کرد که سریال The White Lotus برای فصل سوم تمدید شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از داستان، محل اتفاقات یا بازیگران فصل سوم این سریال کمدی درام و آنتولوژی منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که مایک وایت، سازنده، نویسنده و کارگردان سریال The White Lotus برای ساخت فصل سوم آن باز خواهد گشت.

پیش از این فصل اول سریال The White Lotus موفق شده بود در شهریور امسال ۱۰ جایزه امی ببرد و همچنین طبق گفته HBO، بیش از ۷.۶ میلیون بیننده به تماشا قسمت اول فصل دوم سریال وایت لوتوس روی پلتفرم‌های مختلف پرداخته‌اند و رشد چشمگیری در مقایسه با فصل اول این سریال کمدی درام داشته است. سریال The White Lotus به‌طور کلی توانسته با تحسین منتقدان و بینندگان شبکه HBO مواجه شود. هر فصل این سریال داستانی متفاوتی را روایت می‌کند و دارای ارتباط داستانی با یکدیگر نیستند.

فصل اول سریال The White Lotus در ۶ قسمت تولید شده و فصل دوم این سریال کمدی درام در ۷ قسمت تولید شده است و تاکنون ۳ قسمت از فصل دوم این سریال از شبکه HBO پخش شده و قسمت چهارم بامداد فردا روی آنتن این شبکه خواهد رفت. همچنین قسمت پایانی فصل دوم سریال The White Lotus در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) پخش خواهد شد. اف. موری آبراهام، جنیفر کولیج، مگان فیهی، جون گریس، تام هالندر، آبری پلازا، تئو جیمز، سابرینا ایمپاچاتوره، مایکل امپریولی، آدام دی‌مارکو، بئاتریس گرانو، هیلی لو ریچاردسون و ویل شارپ از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال نیلوفر سفید حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده