نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹

حضور بردلی کوپر در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

بردلی کوپر، بازیگر نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار قرار است در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ نقش فرانک بولیت را بازی کند.

اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده ۳ جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلمی براساس شخصیت فرانک بولیت با بازی استیو مک کوئین را بر عهده گرفته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم مشخص شده است. منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که بردلی کوپر، بازیگر نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار در بخش‌های مختلف به فیلم جدید و بدون نام اسپیلبرگ اضافه شده است و او قرار است نقش فرانک بولیت را در این فیلم بازی کند.

گفته می‌شود این فیلم قرار است دارای یک داستان اورجینال باشد. شخصیت فرانک بولیت با بازی استیو مک کوئین در فیلم Bullitt محصول سال ۱۹۶۸ حضور داشت. اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده درکنار کریستی ماکوسکو کریگر نیز در این فیلم حضور دارد. جاش سینگر، نویسنده برنده جایزه اسکار برای فیلم Spotlight که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Post و فیلم First Man را نیز بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسپیلبرگ را بر عهده دارد.

استیون اسپیلبرگ در حال سخنرانی

منابع نزدیک به پروژه اعتقاد دارند که فیلم قرار نیست بازسازی فیلم اصلی باشد، بلکه فیلمی با یک ایده جدید براساس شخصیت فرانک بولیت خواهد بود. فرانک بولیت پلیس شهر سان‌ فرانسیسکو است که به‌دنبال اوباشی می‌گردد که شاهد او را به قتل رسانده‌اند. فیلم Bullitt یکی از نمادین‌ترین نقش‌های مک‌کوئین عنوان شده است که در آن شاهد یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تعقیب و گریز ماشین در تاریخ سینما هستیم.

بااین‌حال هنوز مشخص نیست که فیلم جدید اسپیلبرگ چه زمانی تولید و اکران خواهد شد. فیلم The Fablemans، فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ است که این فیلم قرار است در هفته روز شکرگزاری و در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. کوپر هم‌اکنون وظیفه کارگردانی فیلم Maestro را بر عهده دارد که به‌همراه کری مولیگان در این فیلم در نقش لئونارد برنستاین نیز بازی کرده است.

فیلم Maestro قرار است در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود. کوپر سال گذشته در فیلم Licorice Pizza و فیلم Nightmare Alley حضور داشت. کوپر همچنین امسال برای صداپیشگی راکت راکون در فیلم Thor: Love and Thunder و فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special بازگشته است و او سال آینده در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیز صداپیشگی راکت راکون را انجام داده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده