نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۶

تمایل فرانسیس لارنس به تولید فیلم Constantine 2 با درجه سنی بزرگسال

فرانسیس لارنس در گفت‌وگو با رسانه‌ی The Wrap گفت که می‌خواهد دنباله فیلم Constantine را با درجه‌ی سنی R بسازد.

اوایل سال جاری اعلام شد که شرکت Warner Bros. Discovery به تولید دنباله فیلم Constantine با نقش‌آفرینی کیانو ریوز و کارگردانی فرانسیس لارنس چراغ سبز نشان داده است. اکنون در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فرانسیس لارنس به گفت‌وگو درباره‌ی برنامه‌های خود برای فیلم Constantine 2 پرداخته است. این فیلم‌ساز آمریکایی به رسانه‌ی The Wrap گفت که می‌خواهد فیلم کنستانتین ۲ با درجه‌ی سنی واقعا بزرگسالانه ساخته شود.

فرانسیس لارنس گفت: «به نظرم یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد قسمت اول فیلم کنستانتین درجه‌ی سنی آن بود. ما طبق خواسته برادران وارنر از قوانین پیروی کردیم تا با کنترل میزان خشونت، خون‌ریزی و طرز گفتار یک فیلم با درجه‌ی سنی بالای ۱۳ سال یا PG-13 داشته باشیم، اما هیئت رده‌بندی سنی برای آن درجه‌ی سنی بزرگسال را در نظر گرفت. بزرگ‌ترین حسرت من این بود که یک فیلم بزرگسالانه داشتیم که درواقع اثری با درجه‌ی سنی PG-13 بود».

فرانسیس لارنس ادامه داد: «اگر قصد ساختن اثری با درجه‌ی سنی بزرگسال را داشتم، واقعا یک فیلم با این درجه‌ی سنی می‌ساختم. در این صورت آن را بسیار ترسناک‌تر و خشن‌تر می‌کردم تا واقعا یک فیلم با درجه‌ی سنی R باشد». کارگردان Constantine گفت که این‌بار وضع فرق می‌کند و می‌خواهد مبنا را روی ساختن یک فیلم بزرگسالانه بگذارد: «حداقل این دفعه هدفم این است که بدون هیچ نگرانی به‌سراغ انجام این کار بروم و به‌جای یک فیلم با درجه‌ی سنی بالای ۱۳ سال که درجه‌ی سنی بزرگسال می‌گیرد، به‌سراغ تولید اثری بزرگسالانه بروم که طرفدارها از اول آن را می‌خواستند».

فیلم Constantine پس از اکران در سال ۲۰۰۵ با نظرات متفاوتی از سوی منتقدها مواجه شد. برخی کنستانتین را اصلا لایق تحسین نمی‌دانستند، ولی فیلم توانست جامعه‌ی طرفداران خود را پیدا کند. این فیلم روی جان کنستانتین، ساحر و یکی از کاراکترهای DC Comics تمرکز داشت که زندگی خود را صرف فعالیت به‌عنوان یک کارآگاه مسائل ماوراء‌الطبیعه‌ کرده است. جزئیات زیادی از دنباله کنستانتین در دست نیست، اما می‌دانیم که فیلم‌نامه‌ی آن توسط آکیوا گلدزمن به نگارش در می‌آید که درکنار جی. جی. آبرامز و هانا مینگلا به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه فعالیت می‌کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده