نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۰

انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی با نام Elemental

پیکسار و دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن Elemental را منتشر کردند که در آن شاهد معرفی شخصیت‌های اصلی این انیمیشن موردانتظار هستیم.

اردیبهشت امسال بود که دیزنی و پیکسار ساخت انیمیشن Elemental را تایید کردند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن Elemental منتشر شده است. والت دیزنی و پیکسار امروز اولین تریلر انیمیشن المنتال را منتشر کردند که در آن شخصیت امبر (آتش) سوار یک قطار می‌شود و در آن شاهد واکنش عناصر مختلف به یکدیگر تا نمایش شهر المنت هستیم. در پایان تریلر امبر با شخصیت وید (آب) برای اولین‌بار ملاقات می‌کند و در ادامه می‌‌توانید اولین تریلر انیمیشن Elemental را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، والت دیزنی و پیکسار پوستر جدیدی از انیمیشن Elemental را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد حضور دو شخصیت اصلی انیمیشن هستیم:

پوستر جدید انیمیشن Elemental

پیتر سون، کارگردان انیمیشن The Good Dinosaur، وظیفه کارگردانی انیمیشن Elemental را بر عهده دارد و دنیس ریم نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن اورجینال حضور خواهد داشت. انیمیشن Elemental داستان و ماجراجویی یک زوج غیر عادی به‌نام امبر و وید را دنبال می‌کند که در حال زندگی در شهری هستند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده است.

این زوج که از یک زن جوان آتشین و مردی به شکل آب و بسیار آرام است، در شرف کشف یک نکته اساسی هستند و آن هم این است که آن‌ها واقعا چقدر دارای نقاط مشترک هستند. انیمیشن Elemental با الهام از دوران کودکی پیتر سون در شهر نیویورک در دست ساخت است. مامودو آتی صداپیشگی شخصیت وید و لیا لوئیس صداپیشگی شخصیت امبر را در انیمیشن Elemental بر عهده دارند. اما در حال حاضر حضور صداپیشه دیگری در این انیمیشن تایید نشده است.

انیمیشن Elemental برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) که مصادف با هفته روز پدر است، برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده