نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۲

اضافه شدن بازیگر سریال Mare of Easttown به فیلم Alien جدید

کیلی اسپینی، بازیگر سریال Mare of Easttown پس از توافق با استودیوی قرن بیستم قرار است در قسمت جدید فیلم Alien به ایفای نقش بپردازد.

اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه استودیوی قرن بیستم و دیزنی در حال ساخت قسمت جدید فیلم Alien به کارگردانی فده آلوارز و به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات برای شبکه هولو هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فیلم جدید بیگانه مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که کیلی اسپینی در حال مذاکره با استودیوی قرن بیستم برای حضور در فیلم Alien جدید است. انتظار می‌رود اسپینی نقش اصلی این فیلم ترسناک را بازی کند.

فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت ۲۰۱۳ فیلم Evil Dead، فیلم Don’t Breathe و فیلم The Girl in the Spider's Web، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک جدید بیگانه را بر عهده دارد. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید خواهد شد و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای Alien خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم ترسناک از اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اتفاقات فیلم Alien جدید مثل حضور یا عدم حضور زنومورف‌ها در دسترس نیست.

کیلی اسپینی با موهای کوتاه و لباس قرمز رنگ

ریدلی اسکات که وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم بیگانه محصول سال ۱۹۷۹ را بر عهده داشته و برای کارگردانی دو قسمت اخیر آن بازگشته بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار اسکات فری در قسمت جدید فیلم Alien حضور دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از ایده و برداشت آلوارز در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که فیلم او ارتباطی با دیگر آثار قبلی ندارد. به‌گفته منابع، آلوارز از طرفداران سرسخت مجموعه بیگانه است و سال‌ها پیش ایده خود را به‌صورت اتفاقی با ریدلی اسکات مطرح کرده است.

این ایده تا اواخر سال گذشته میلادی در ذهن اسکات باقی‌ماند و او به‌‌طور غیر منتظره‌ای با آلوارز تماس گرفت و از او پرسید که آیا هنوز آماده است این کار را انجام دهد یا نه. در حال حاضر ظاهرا مدیر استودیوی قرن بیستم نیز از داستان آلوارز هیجان‌زده است و آن را داستانی واقعا خوب با شخصیت‌هایی که قبلا ندیده‌ایم، توصیف کرده است. همچنین سریال Alien توسط نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion برای پخش از شبکه FX و هولو در دست ساخت است.

کیلی اسپینی بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم Pacific Rim: Uprising، فیلم Bad Times at the El Royale، فیلم Vice، فیلم The Craft: Legacy، فیلم How It Ends، سریال Devs، سریال Mare of Easttown و سریال The First Lady شناخته می‌شود. او اخیرا در فیلم Civil War به کارگردانی الکس گارلند بازی کرده است و اسپینی هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Priscilla به کارگردانی سوفیا کاپولا برای بازی در نقش پریسیلا پریسلی حضور دارد.


منبع Ddeadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده