نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۵

پیوستن بازیگر سریال Stranger Things به فیلم A Quiet Place جدید

جوزف کوئین، بازیگر فصل چهارم سریال Stranger Things در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم A Quiet Place: Day One است.

ماه بهمن گذشته بود که پارامونت پیکچرز به‌صورت رسمی ساخت فیلم A Quiet Place 3 را تایید کرد. این فیلم ترسناک قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود، اما پیش از آن طرفداران دنیای یک مکان ساکت می‌توانند منتظر اسپین‌آف آن باشند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به قسمت جدید فیلم A Quiet Place اضافه شده است. جوزف کوئین، بازیگر فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است پس از توافق با پارامونت به جمع بازیگران فیلم A Quiet Place: Day One اضافه شود.

کوئین قرار است نقش اصلی مرد فیلم A Quiet Place جدید را بازی کند که پیش از این شاهد پیوستن لوپیتا نیونگو، بازیگر فیلم Black Panther به جمع بازیگران فیلم A Quiet Place: Day One بودیم. این فیلم ترسناک قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. قسمت اول فیلم A Quiet Place که در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت، موفق شد بیش از ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

نسخه عریض پوستر فیلم A Quiet Place: Part 2

سپس فیلم A Quiet Place: Part 2 در سال ۲۰۲۱ و پس از همه‌گیری ویروس کرونا اکران شد و این فیلم ترسناک توانست به فروش بیش از ۲۹۷ میلیون دلار در گیشه جهانی در سال ۲۰۲۱ دست یابد. مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig وظیفه کارگردانی فیلم A Quiet Place: Day One براساس ایده‌ای از جان کرازینسکی را بر عهده دارد که اتفاقات آن قرار است در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوت ساخته شود.

جوزف کوئین این روزها بیشتر برای بازی در نقش ادی مانسون در فصل چهارم سریال Stranger Things شناخته می‌شود که طرفداران همچنان امیدوار به بازگشت او در فصل پنجم هستند. از دیگر آثار کوئین می‌توان به سریال Dickensian، یک قسمت از سریال بازی تاج و تخت، سریال Howards End، سریال Les Misérables، سریال Catherine the Great و فیلم Overlord را داشته و او اخیرا در فیلم Hoard بازی کرده است.

فیلم A Quiet Place: Day One برای اکران در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده