نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۲

ویل اسمیت در جست‌وجوی آزادی در تریلر فیلم Emancipation

شبکه‌ی آنلاین اپل تی‌وی پلاس تریلر جدیدی از فیلم اکشن مهیج Emancipation به کارگردانی آنتوان فوکوآ را به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین اپل تی‌وی پلاس تریلر جدیدی از فیلم اکشن مهیج تاریخی Emancipation (رهایی) با نقش‌آفرینی ویل اسمیت، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار را پخش کرده است. ویلیام ان. کولاژ فیلم‌نامه‌ی این فیلم را براساس یک داستان واقعی به رشته‌ی تحریر درآورده است.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم Emancipation داستان برده‌ای با نام پیتر را روایت می‌کند که تقریبا تا حد مرگ شلاق زده می‌شود، اما برای رهایی از بند اسارت از مزرعه‌ای در لوئیزیانا از دست شکارچیان برده‌ی سنگدل می‌گریزد تا با رسیدن به ایالات متحده به ارتش اتحادیه بپیوندد. این فیلم براساس داستان واقعی یک برده‌ی فراری به نام گوردون ساخته شده است.

ویل اسمیت، بازیگر فیلم King Richard (شاه ریچارد)، بن فاستر، بازیگر فیلم Hell or High Water (اگر سنگ از آسمان ببارد)، استیون آگ، بازیگر سریال Better Call Saul (بهتره با سال تماس بگیری)، چارمین بینگوا، بازیگر سریال Good Fight (کشمکش خوب)، مصطفی شاکر، بازیگر فیلم Shaft (شفت)، گرانت هاروی، بازیگر سریال Animal Kingdom (پادشاهی حیوانی) و تیموتی هاتن، بازیگر فیلم Ordinary People (مردم معمولی) در فیلم رهایی بازی می‌کنند.

آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم The Equalizer (برابرساز) و فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) سکان هدایت فیلم Emancipation را در دست داشت. این فیلم در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) اکران سینمایی محدودی خواهد داشت و در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) از شبکه‌ی آنلاین Apple TV Plus به نمایش در می‌آید.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده