نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰

فاش شدن اطلاعاتی از برنامه مارول برای فیلم مرد عنکبوتی 4 و حضور شخصیت ونوم

طبق اطلاعات فاش شده، مارول استودیو برنامه‌هایی برای حضور و معرفی شخصیت ونوم در فیلم Spider-Man 4 داشته است، اما درنهایت کنار گذاشته شد.

در حال حاضر وضعیت مرد عنکبوتی مشخص نیست و تام هالند هنوز به شکل رسمی قراردادی برای حضور در فیلم Spider-Man 4 امضا نکرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم فاش شده است که نشان می‌دهد مارول استودیو برنامه متفاوتی برای ماجراجویی بعدی اسپایدرمن داشته است. کانال یوتیوب Heavy Spoilers به‌تازگی مدعی شده است مارول استودیو در اصل برنامه بزرگی برای معرفی لباس سیاه مرد عنکبوتی داشته است که به‌لطف اکران فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ کنار گذاشته شد.

درواقع مرد عنکبوتی قرار بود پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War با سیمبیوت بازگردد که به‌نظر می‌رسد سونی مانع آن شده است. درواقع گفته می‌شود که شروع مجموعه ونوم باعث به‌وجود آوردن مشکلات زیادی در پشت صحنه شده است و به‌نظر می‌رسد که کوین فایگی تلاش زیادی کرده تا مانع حضور اسپایدرمن تام هالند در فیلم Venom شود. بااین‌حال در سال ۲۰۱۹ قرارداد جدیدی امضا شد که درها را برای ایجاد یک کراس‌اور باز کرد، اما با وجود مولتی‌ورس به‌نظر می‌رسد که اسپایدرمن همچنان به شکل اختصاصی در MCU باقی‌ خواهد ماند.

شخصیت اسپایدرمن در لباس مشکی ونوم

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که اعتقاد داشت در فیلم Spider-Man 4 خبری از لباس سیاه مرد عنکبوتی نخواهد بود و آن‌ها این موضوع را برای یک فیلم در آینده حفظ خواهند کرد. درواقع به‌نظر می‌رسد که در سه‌گانه بعدی درنهایت شاهد سیمبیوت و احتمالا ونوم خواهیم بود، اما این اتفاق حداقل در فیلم مرد عنکبوتی 4 رخ نخواهد داد. انتظار می‌رود که فیلم Spider-Man 4 در سال ۲۰۲۴ اکران شود، اما این خبر هنوز به شکل رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

طبق صحنه پس از پایان فیلم Spider-Man: No Way Home، ادی براک و ونوم به دنیای خود بازگشتند، اما یک تیکه سیمبیوت در دنیای سینمایی مارول و مکزیک باقی‌مانده است و باید دید این سیمبیوت چگونه راهش را به نیویورک پیدا خواهد کرد. در حال حاضر فیلم Venom 3 در دست ساخت است و باید دید درنهایت می‌توانیم شاهد حضور تام هاردی در فیلم Spider-Man 5 باشیم یا مارول برنامه‌های خودش را خواهد داشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده