نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۸

رد پیشنهاد تولید فیلم GTA با نقش‌آفرینی امینم توسط راک‌استار

گویا شرکت راک‌استار گیمز در گذشته پیشنهاد تولید فیلم Grand Theft Auto با نقش‌آفرینی امینم را نپذیرفته است.

کرک وینگ، بنیان‌گذار اپلیکیشن Veemee اعلام کرد که در گذشته پیشنهاد تولید فیلم Grand Theft Auto با نقش‌آفرینی امینم توسط شرکت Rockstar Games رد شده است. کرک وینگ در جریان پادکست Grandest Game باگزی مالون به گفت‌وگوی شبانه‌ی خود با سم هوسر در یک هتل راجع‌به ساختن یک فیلم احتمالی از بازی‌های جی‌تی‌ای اشاره کرد که ظاهرا تونی اسکات، کارگردان فیلم Top Gun برای کارگردانی آن در نظر گرفته شده بود.

کرک وینگ گفت: «راستش به خاطر رابطه نزدیکی که با شرکت راک‌استار و سم [هوسر] داشتم، یک شب توانستم اتاق هتلش را پیدا کنم که می‌دانستم برای چند روز در آن‌جا اقامت دارد. ما دو نفر تا دیروقت بیدار ماندیم و درباره امکان ساخت یک فیلم به گفت‌وگو پرداختیم. این ماجرا پس از انتشار بازی Grand Theft Auto 3 رخ داد و به نظرم در آن برهه سم بر این باور بود که تولید فیلم براساس بازی‌های جی‌تی‌ای کاری است که شاید بخواهد انجام دهد».

«به یاد دارم که حدود ساعت ۴ صبح یکی از تهیه‌کنندگان در لس آنجلس برای ارائه پیشنهاد تولید فیلم تماس گرفت و گفت «ما امینم را برای نقش‌آفرینی داریم و تونی اسکات حاضر به تولید آن است. پنج میلیون دلار هم برای شروع کار وجود دارد؛ نظرت چیست؟» سپس من با سم تماس گرفتم و گفتم «گوش بده ببین چی می‌گم؛ آن‌ها خواهان تولید فیلم Grand Theft Auto با بازی امینم و کارگردانی تونی اسکات هستند» ولی سم گفت که علاقه‌ای ندارد».

اکنون بیش از ۲۰ سال از انتشار بازی Grand Theft Auto 3 برای پلی استیشن 2 می‌گذرد و هنوز اقتباس سینمایی جی‌تی‌ای ساخته نشده است. این احتمال وجود دارد که در آینده تغییری در این زمینه صورت بگیرد، اما باتوجه‌به اینکه بازی‌های امروزی بسیار سینمایی هستند، شاید حتی به یک فیلم از این مجموعه‌ی پرطرفدار نیازی نداشته باشیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده