نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵

انتشار اولین تصویر جی کی سیمونز در فیلم کمدی و اکشن جدید آمازون با بازی دواین جانسون

آمازون تصویر جدیدی از فیلم Red One را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور جی کی سیمونز در نقش بابانوئل به‌همراه دواین جانسون هستیم.

از هفته گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Red One رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم اکشن کمدی منتشر شده است. در این تصویر برای اولین‌بار شاهد حضور جی کی سیمونز هستیم که نقش بابانوئل را در این فیلم کمدی اکشن بر عهده دارد و درکنار او، شاهد حضور دواین جانسون هستیم. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید فیلم Red One را مشاهده کنید:

جی کی سیمونز در نقش بابانوئل درکنار دواین جانسون در فیلم Red One

جی کی سیمونز در نقش بابانوئل و دواین جانسون دربرابر پله برقی در پشت صحنه فیلم Red One

جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم Jumanji: The Next Level وظیفه کارگردانی فیلم Red One را بر عهده دارد. دواین جانسون، کریس ایوانز، جی کی سیمونز، بانی هانت، کرنان شیپکا، لوسی لیو، کریستوفر هیویو، نیک کرول، مری الیزابت الیس و وسلی کیمل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Red One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

براساس اولین خلاصه داستان فیلم Red One، اتفاقات فیلم قرار است در جایی مانند یک فروشگاه اسباب بازی رخ دهد که جانسون لباس یک شخصیت ناشناس را بر تن دارد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم اکشن کمدی در دسترس نیست. همچنین کریس مورگان، نویسنده ۹ قسمت از مجموعه فیلم سریع و خشن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Red One را براساس داستانی از هیرام گارسیا بر عهده داشته است. انتظار می‌رود این فیلم کمدی اکشن سال آینده از آمازون در ایام تعطیلات سال نو پخش شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده