نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷

فاش شدن نام Godzilla vs. Kong با هدایای به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم

به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Godzilla vs. Kong به پایان رسیده که ظاهرا نام این فیلم را فاش کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Godzilla vs. Kong در کوئینزلند استرالیا در حال انجام است، اما اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم هیولایی در دسترس نیست. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید دنیای سینمایی MonsterVerse به اشتراک گذاشته شده است. در ابتدا تصاویری از هدایای پایان فیلم‌برداری فیلم به اعضای تولید فاش شد که نشان می‌داد دنباله فیلم Godzilla vs. Kong قرار است Godzilla and Kong نام داشته باشد:

هدایای پایان فیلمبرداری دنباله فیلم Godzilla vs Kong به اعضای تولید

این موضوع می‌تواند باتوجه‌به پایان بندی فیلم Godzilla vs. Kong منطقی باشد و احتمال دارد که در فیلم Godzilla and Kong شاهد همکاری گودزیلا و کینگ کونگ باشیم. در ادامه مشخص شد که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم به پایان رسیده است که در تصویر منتشر شده شاهد نام Origins که نام تولیدی فیلم است، روی کلاکت فیلم‌برداری هستیم و همچنین کلاهی با نوشته Godzilla and Kong قابل مشاهده است که نشان می‌دهد نام نهایی این فیلم احتمالا گودزیلا و کونگ خواهد بود:

کلاکت روز آخر فیلمبرداری دنباله فیلم Godzilla vs Kong و نام Godzilla and Kong روی کلاه

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla and Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla vs Kong 2 را بر عهده داشته‌اند.

دنباله فیلم Godzilla vs Kong که در حال حاضر نام رسمی آن تایید نشده است، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده