نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۸

معرفی انیمیشن کوتاه گروگو از دنیای جنگ ستارگان توسط استودیو جیبلی

استودیو جیبلی و لوکاس فیلم به‌طور رسمی با انتشار یک پوستر از انیمیشن کوتاه شخصیت گروگو با نام Zen – Grogu and Dust Bunnies رونمایی کرد.

مدتی پیش بود که استودیو جیبلی با انتشار تیزری مرموز از همکاری با لوکاس فیلم برای تولید یک پروژه مشترک خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از این پروژه مرموز رسما رونمایی شده است. استودیو جیبلی و لوکاس فیلم با انتشار یک پوستر اعلام کردند که یک انیمیشن کوتاه براساس شخصیت گروگو تولید کرده‌اند. انیمیشن کوتاه بیبی یودا قرار است Zen – Grogu and Dust Bunnies نام داشته باشد و امروز از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Zen – Grogu and Dust Bunnies

اطلاعات خیلی زیادی از انیمیشن Zen – Grogu and Dust Bunnies در دسترس نیست، اما استودیو جیبلی تایید کرده که این انیمیشن کاملا به شکل دستی طراحی و ساخته شده است. کاتسویا کوندو وظیفه کارگردانی انیمیشن کوتاه گروگو را بر عهده دارد و لودویگ گورانسون، آهنگساز سریال مندلورین وظیفه ساخت موسیقی متن آن را بر عهده داشته است. کوندو نقش مهمی در انیمه‌های مختلف استودیو جیبلی مثل انیمه Ponyo، انیمه Princess Mononoke و انیمه Castle in the Sky را بر عهده داشته است.

همچنین گورانسون موسیقی متن آثاری از جمله سریال The Mandalorian، فیلم Black Panther و فیلم Tenet را در کارنامه خود دارد. انیمیشن Zen – Grogu and Dust Bunnies درواقع قرار است در سومین سالگرد پخش فصل اول سریال مندلورین از دیزنی پلاس پخش شود که پیش از این این انیمیشن کوتاه فاش شده بود، اما در آن زمان کسی نمی‌دانست که انیمیشن Zen – Grogu and Dust Bunnies توسط استودیو جیبلی ساخته شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده