نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶

کوین کانروی، صداپیشه بتمن در سن ۶۶ سالگی درگذشت

کوین کانروی، صداپیشه‌ی محبوب کاراکتر بتمن در سن ۶۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کوین کانروی، صداپیشه باسابقه کاراکتر بتمن در سن ۶۶ سالگی فوت کرده است. این هنرپیشه آمریکایی در طول ۳۰ سال صداپیشگی این کاراکتر دنیای دی‌سی را در مدیوم‌های مختلف انجام داد که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Batman Arkham، بازی‌های Injustice و بازی MultiVersus اشاره کرد. دایان پرشینگ روز جمعه با انتشار یک پست در فیسبوک خبر درگذشت کوین کانروی را اعلام کرد.

کوین کانروی، صداپیشه بتمن از دنیا رفت

دایان پرشینگ در انیمیشن سریالی Batman: The Animated Series با کوین کانروی همکاری کرد و صداپیشگی کاراکتر پویزن آیوی را برعهده داشت. این هنرپیشه‌ در این‌باره نوشت: «خبری بسیار ناراحت‌کننده دارم: روز گذشته کوین کانروی، صداپیشه‌ی محبوب بتمن درگذشت. او از مدت‌ها پیش بیمار بود، اما برای خوشحالی طرفدارها زمان زیادی را با چنین مشکلاتی دست‌وپنجه نرم کرد. نه‌تنها صداپیشه‌ها بلکه طرفدارهای زیادی فقدان او را احساس خواهند کرد».

کوین کانروی درکنار بازی‌های Batman وظیفه‌ی صداپیشگی کاراکترهای بازی Crusaders of Might and Magic، بازی Jak and Daxter: The Precursor Legacy و بازی Max Payne 2: The Fall of Max Payne را نیز برعهده داشت. شرکت DC در این‌باره اظهار داشت: «درگذشت کوین کانروی، بازیگر و صداپیشه‌ی افسانه‌ای کاراکتر بتمن در طول چند نسل بسیار مایه‌ی تأسف است». کوین کانروی ماه گذشته هالووین را در توئیتر به طرفدارها تبریک گفت.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده