نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

ماجراجویی پسر چوبی در تریلر جدید انیمیشن پینکویو نتفلیکس و گیرمو دل تورو

نتفلیکس تریلر جدید و رسمی انیمیشن Pinocchio را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی پینوکیو در دنیایی خطرناک هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Pinocchio منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی انیمیشن پینوکیو است که اخیرا توسط نتفلیکس منتشر شده است و در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمیشن استاپ موشن هستیم. انیمیشن Pinocchio گیرمو دل تورو داستان و روایتی متفاوت‌تر از انیمیشن پینوکیو دیزنی ارائه می‌کند و حال و هوایی نزدیک‌تر به رمان کارلو کلودی دارد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وظیفه کارگردانی انیمیشن Pinocchio بر عهده گیرمو دل تورو، کارگردان برنده جایزه اسکار برای ساخت فیلم Shape of Water که اخیرا فیلم Nightmare Alley را کارگردانی کرده، به‌همراه مارک گوستافسون بوده است. علاوه‌بر کارگردانی، دل تورو به‌همراه پاتریک مک‌هیل، گریس گریملی و متیو رابینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن پینوکیو را نیز بر عهده داشته است. انیمیشن Pinocchio اقتباسی متفاوت از داستان ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کلودی است که در آن پینوکیو در دهه ۳۰ میلادی و در کشور ایتالیا فاشیستی زنده می‌شود.

گرگوری مان در نقش پینوکیو، ایوان مک‌گرگور در نقش جیمینی کریکت یا جیرجیرک سخنگو، دیوید بردلی در نقش پدر ژپتو، ران پرلمن در نقش مانگیافوئوکو، تیلدا سوئینتون در نقش پری با موهای فیروزه‌ای، کریستف والتز در نقش روباه مکار، کیت بلانشت در نقش اسپرزاتورا میمون، تیم بلیک نلسون در نقش کوچمن، فین ولفهارد در نقش لمپ ویک، جان تورتورو در نقش آقای چری و بورن گورمن در نقش کارابینیری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Pinocchio حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن Pinocchio در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده