نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱

اعلام تاریخ پخش انیمیشن سریالی Dragon Age: Absolution شبکه نتفلیکس

استودیو بایوور اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش انیمیشن سریالی Dragon Age: Absolution از شبکه‌ی نتفلیکس باشند.

طرفدارها بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه‌ی بعدی بازی‌های Dragon Age هستند و استودیو بابوور نیز به پیشرفت خوبی در زمینه‌ی توسعه‌ی آن دست پیدا کرده است. با اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی دیگری از این مجموعه‌ی نقش‌آفرینی باقی است، اما طرفدارها در آینده‌ی نزدیک می‌توانند به تماشای انیمیشن سریالی آن بپردازند.

در اوایل سال جاری استودیو BioWare در همکاری با نتفلیکس از انیمیشن سریالی Dragon Age: Absolution (عصر اژدها: آمرزش) رونمایی کرد و اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ دقیق پخش آن مشخص شده است. هر ۶ قسمت این انیمیشن در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد.

انیمیشن سریالی Dragon Age: Absolution ماجراهای یک برده‌ی سابق با نام میریام را دنبال می‌کند که با گروهی از دزدان همراه می‌شود؛ سارقانی که درصدد ربودن جسم قدرتمند و خطرناکی به اسم Circulum Infinitus برمی‌آیند. نتفلیکس تریلر جدیدی از این سریال را نیز به اشتراک گذاشت که کاراکتر کاساندرا پنتاگاست را نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

باید دید که آیا انیمیشن سریالی Dragon Age: Absolution با بازی Dragon Age: Dreadwolf ارتباط خواهد داشت یا خیر؛ به‌خصوص که هر دو آن‌ها در منطقه‌ی Tevinter Imperium جریان دارند. اقتباس‌های تلویزیونی اخیر نتفلیکس نظیر انیمیشن سریالی Cyberpunk: Edgerunners (سایبرپانک: اج‌رانرز) با استقبال خوبی مواجه شدند و مطمئنا استودیو بایوور امیدوار است تا با انیمیشن سریالی دراگون ایج به موفقیت‌های مشابهی دست یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده