نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

بازگشت کیانو ریوز در فیلم جدید جان ویک با بازی آنا د آرماس

کیانو ریوز برای بازی دوباره در نقش جان ویک به‌همراه ایان مک‌شین، بازیگر نقش وینستون در فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس باز خواهند گشت.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ballerina، اسپین‌آف جان ویک از روز دوشنبه این هفته رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت دو بازیگر فیلم John Wick در این فیلم تایید شده است. کولایدر در ابتدا گزارش داد که کیانو ریوز برای بازی در نقش جان ویک در فیلم Ballerina باز خواهد گشت، اما اطلاعاتی از داستان این فیلم اکشن و چگونگی حضور ریوز در آن منتشر نشده است. علاوه‌براین، هالیوودریپورتر اضافه کرد که ایان مک‌شین، بازیگر نقش وینستون در فیلم Ballerina بازگشته است.

ایان مک‌شین و لارنس فیشربرن بازیگران مجموعه جان ویک

وینستون مدیر هتل کانتینتال است و تنها هتلی بود که به جان ویک کمک کرد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ballerina در پراگ در جمهوری چک در جریان است و ریوز اخیرا در این شهر دیده شده است. آنا د آرماس نقش اصلی فیلم بالرینا را بازی می‌کند. لن وایزمن، کارگردان مجموعه فیلم Underworld و فیلم Total Recall، وظیفه کارگردانی فیلم Ballerina را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 - Parabellum و امرالد فنل، نویسنده فیلم Promising Young Woman بوده است.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است. بااین‌حال، تاریخ اکران فیلم Ballerina هنوز اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده