نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۹

مذاکره کارگردان Free Guy و Stranger Things برای کارگردانی فیلم جدید جنگ ستارگان

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و چند قسمت سریال Stranger Things در حال مذاکره با لوکاس فیلم برای کارگردان فیلم جدید جنگ ستارگان است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم دیگری از دنیای جنگ ستارگان مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که شان لوی در حال انجام مذاکره با لوکاس فیلم برای کارگردانی فیلم Star Wars جدید است. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم و نویسنده آن در دسترس نیست، اما تمرکز فعلی لوی قرار است روی کارگردانی فیلم Deadpool 3 باشد که در آن شاهد حضور رایان رینولدز و هیو جکمن هستیم.

شان لوی نشسته در حال صحبت کردن

لوی همچنین اکنون در پشت صحنه مراحل پس از تولید سریال All the Light We Cannot See حضور دارد که تمامی چهار قسمت این سریال را برای نتفلیکس کارگردانی کرده است. لوی همچنین برای کارگردانی حداقل دو قسمت از فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things باز خواهد گشت. فیلم جنگ ستارگان درواقع سومین همکاری مشترک لوی با دیزنی است و او پیش از این فیلم Free Guy به کارگردانی رایان رینولدز را بر عهده داشته بود که صحبت‌هایی مبنی‌بر ساخت دنباله آن نیز شنیده می‌شود.

لوی درواقع قرار است با فیلم جنگ ستارگان و فیلم ددپول 3 پس از سال‌ها به کارگردانی فیلم یک مجموعه پس از کارگردانی سه قسمت از فیلم شب در موزه بازگردد. شان لوی وظیفه کارگردانی آثار دیگری چون سه‌گانه فیلم Night at the Museum، فیلم The Pink Panther، فیلم Real Steel، هشت قسمت از سریال Stranger Things، فیلم Date Night، فیلم This Is Where I Leave You، فیلم The Internship، فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، را نیز بر عهده داشته است.

پس از اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹، لوکاس‌فیلم هنوز فیلم جدیدی از دنیای جنگ ستارگان را تولید و اکران نکرده است. در حال حاضر چندین فیلم بدون نام مثل یک فیلم به کارگردانی تایکا وایتیتی و یک فیلم به تهیه‌کنندگی کوین فایگی و نویسندگی مایکل والدرون از دنیای Star Wars در دست ساخت هستند. در مقابل چندین سریال از دنیای جنگ ستارگان ساخته شده است که در حال حاضر سریال Andor در حال پخش است و سال آینده شاهد پخش فصل سوم سریال The Mandalorian و سریال Ahsoka خواهیم بود و همچنین اخیرا سریال The Acolyte جلوی دوربین رفته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده