نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

مشخص شدن نام قسمت اول فصل پنجم سریال Stranger Things

به مناسبت روز سریال Stranger Things، برادران دافر تصویری از فیلمنامه قسمت اول از فصل پنجم و پایانی این سریال منتشر کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام قسمت اول سریال Stranger Things 5 مشخص شده است. به مناسبت روز Stranger Things در سال ۲۰۲۲، نتفلیکس تصویری از صفحه اول فیلمنامه قسمت اول فصل پنجم سریال Stranger Things را منتشر کرده است که اولین قسمت از فصل پایانی این سریال محبوب قرار است Chapter One: The Crawl نام داشته باشد. طبق انتظار برادران دافر فیلمنامه این قسمت را نوشته‌اند و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلمنامه قسمت اول فصل پنجم سریال Stranger Things با نام The Crawl

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این قسمت یا فصل پنجم سریال Stranger Things در دسترس نیست و همچنین نمی‌دانیم چه زمانی فصل پایانی این سریال از نتفلیکس پخش خواهد شد. برادران دافر پیش از این وعده داده بودند که فصل پنجم سریال Stranger Things قرار است کوتاه‌تر از فصل چهارم باشد. مت دافر در آن زمان گفت که پایان سریال شبیه به Return of the King خواهد بود و برای هر شخصیت پایانی مشخص در نظر گرفته شده است و ادعا کرد که فصل پنجم قرار است بسیار متفاوت‌تر از فصول گذشته باشد.

او همچنین تایید کرد که تمام تمرکز فصل پنجم سریال Stranger Things روی هاوکینز خواهد بود و خبری از سفر به روسیه یا کالیفرنیا نخواهد بود. همچنین در سریال Stranger Things 5 می‌توانیم منتظر بازگشت زوج‌ها و تیم‌های فصل اول باشیم. Stranger Things Day به‌صورت هر ساله برگزار می‌شود که درکنار این تصویر، نتفلیکس از Stranger Things VR برای عرضه در زمستان ۲۰۲۳ رونمایی کرده است که در آن شما در نقش وکنا به‌دنبال انتقام از الون و هاوکینز هستید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده