نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷

پایان مراحل فیلم‌برداری پیش‌درآمد The Hunger Games

ریچل زگلر با انتشار یک تصویر تازه در توئیتر خبر از پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes داد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مراحل فیلم‌برداری فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes (بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها) به پایان رسیده است. ریچل زگلر، بازیگر فیلم پیش‌درآمد The Hunger Games با انتشار یک تصویر در توئیتر این خبر را اعلام کرد. فیلم‌برداری این فیلم در ماه ژوئن در برلین آغاز شد و در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

اعلام پایان مراحل فیلم‌برداری پیش‌درآمد The Hunger Games توسط ریچل زگلر

فرانسیس لارنس، کارگردان سه قسمت از فیلم‌های The Hunger Games دوباره سکان هدایت اقتباس سینمایی تازه را در دست می‌گیرد و درکنار نینا جیکوبسون و برد سیمپسن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. آخرین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes را مایکل لسلی به رشته‌ی تحریر درآورده است و مردیث ویک و اسکات اوبراین به نمایندگی از شرکت لاینزگیت بر پروژه نظارت می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان فیلم پیش‌درآمد بازی‌های گرسنگی می‌خوانیم: «کوریولانوس اسنو سال‌ها قبل از اینکه به رئیس جمهور مستبد پانم تبدیل شود، آخرین امید خاندان روبه افول خود به‌حساب می‌آمد؛ خاندانی که زمانی سرافراز بود، اما پس از جنگ اعتبارش را از دست داد. اسنو جوان با فرا رسیدن دهمین دوره از بازی‌های سالانه‌ی گرسنگی و پس از انتخاب به‌عنوان مربی لوسی گری بیرد، دختری از منطقه‌ی فقیرنشین ۱۲ نگران و مضطرب می‌شود. اما پس از اینکه لوسی گری تمام توجه پانم را با آوازی جسورانه جلب می‌کند، اسنو فکر می‌کند که شاید بتواند نتیجه را به نفع خود تغییر دهد».

تام بلیث در نقش کوریولانوس اسنو، ریچل زگلر در نقش لوسی گری بیرد، جاش آندرس ریورا در نقش سجانوس پلینث، هانتر شیفر در نقش تایگریس اسنو، جیسون شوارتزمن در نقش لوکرتیوس فلیکرمن، پیتر دینکلیج در نقش کاسکا هایباتم، وایولا دیویس در نقش دکتر ولومنیا گول، بورن گورمن در نقش فرمانده هاف، فیونولا فلانگان در نقش مادربزرگ کوریولانوس اسنو، ایزوبل جسپر جونز در نقش میفر لیپ، داکوتا شاپیرو در نقش بیلی تاپه، وان ریلی در نقش ماد ایوری و جورج سامنر در نقش اسپراس، در فیلم پیش‌درآمد The Hunger Games نقش‌آفرینی کرده‌اند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده