نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

مشخص شدن بازیگران سریال The Gentlemen گای ریچی و نتفلیکس

نتفلیکس که حق پخش سریال The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی را خریداری کرده، بازیگران این سریال کمدی اکشن را استخدام کرده است.

مقاله‌ مرتبط:

مهر ۹۹ بود که مشخص شد گای ریچی در همکاری دوباره با میرامکس در حال ساخت سریالی براساس فیلم The Gentlemen است و در ادامه نتفلیکس حقوق پخش این سریال را خریداری کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران اصلی سریال آقایان مشخص شده است. در ابتدا تئو جیمز، بازیگر سری فیلم Divergent به سریال The Gentlemen پیوست که او قرار است نقش ادی هالستد، نقش اصلی سریال را بازی کند.

تئو جیمز و رز لزلی در سریال The Time Traveler's Wife

علاوه‌بر جیمز، وینی جونز با سابقه بازی و همکاری با گای ریچی در فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Snatch، کایا اسکودلاریو با سابقه بازی در فیلم Crawl، جیانکارلو اسپوزیتو با سابقه بازی در سریال Better Call Saul، دنیل اینگز با سابقه بازی در سریال I Hate Suzie، جولی ریچاردسون با سابقه بازی در سریال The Sandman و پیتر سرافیناویچ با سابقه بازی در سریال The Tick، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در سریال The Gentlemen نقش‌آفرینی کنند.

بازیگران سریال The Gentlemen

جونز نقش جف سیکم که حافظ املاک است، اسکودلاریو نقش سوزی گلس که روی تجارت مواد مخدر میکی پیرسون نظارت دارد، اینگز نقش فردی هالستد که برادر بزرگ‌تر ادی است و به افراد خطرناکی باید دینش را بپردازد و ریچاردسون نقش لیدی سابرینا، مادر ادی و فردی را در سریال The Gentlemen بازی خواهند کرد. سریال آقایان در ۸ قسمت تولید خواهد شد که تمرکز آن روی ادی هالستد است.

او ملک بزرگ پدرش را به ارث می‌برد و متوجه می‌شود که در آن یک مزرعه بزرگ علف و امپراطوری میکی پیرسون افسانه‌ای قرار دارد. آیا او سربازی است که قدرت دنیای جرم و جنایت بریتانیا و کنترل کل عملیات را به‌دست بگیرد؟ گای ریچی، کارگردان فیلم The Gentlemen به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان دو قسمت اول در سریال آقایان بازگشته است. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Gentlemen قرار است از روز دوشنبه این هفته در لندن آغاز شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده