نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پیوند عاطفی جنیفر لارنس و برایان تایری هنری در تریلر فیلم Causeway

شرکت اپل به مناسبت پخش فیلم درام روان‌شناختی Causeway با نقش‌آفرینی جنیفر لارنس و برایان تایری هنری تریلر جدیدی از آن را تقدیم تماشاگرها کرد.

شرکت Apple و شرکت A24 تریلر جدیدی از فیلم Causeway (گذرگاه) به اشتراک گذاشتند. این فیلم درام روان‌شناختی که جنیفر لارنس، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای نقش‌آفرینی در فیلم Silver Linings Playbook (دفترچه امیدبخش) و برایان تایری هنری، بازیگر نامزد جایزه‌ی اِمی برای بازی در سریال Atlanta (آتلانتا) در آن به ایفای نقش می‌پردازند، در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) در شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس و سینماهای منتخب به نمایش در آمد.

تریلر تازه به نمایش پیوندی غیرمنتظره می‌پردازد که میان دو غریبه‌ی افسرده شکل می‌گیرد. این دو سعی می‌کنند تا ازطریق دوستی از درد و رنج ناشی از ضربه‌ی روحی گذشته رهایی یابند. شما می‌توانید این تریلر را در کانال یوتیوب شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس تماشا کنید. در خلاصه‌ی داستان فیلم Causeway می‌خوانیم: «این فیلم ماجراهای سربازی با نام لینزی را دنبال می‌کند که پس از یک ضایعه‌ی روانی تلاش می‌کند تا به جریان زندگی در شهر نیواورلئان بازگردد. زمانی‌که لینزی با مکانیکی محلی با نام جیمز ملاقات می‌کند، آن‌ها شروع به ایجاد پیوندی غیرمنتظره می‌کنند».

لیلا نوگباور سکان هدایت فیلم Causeway را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را آتوسا مشفق، لوک گوبل و الیزابت سندرز به رشته‌ی تحربر درآوردند. در این فیلم لیندا ایمند، بازیگر فیلم Oldboy (اولدبوی)، جین هودیشل، بازیگر فیلم Little Women (زنان کوچک)، استیون مک‌کینلی هندرسون، بازیگر فیلم Dune (تل‌ماسه)، راسل هاروارد، بازیگر فیلم There Will Be Blood (خون به پا خواهد شد)، فرد ولر، بازیگر فیلم The Fundamentals of Caring (اصول مراقبت) و نیل هاف، بازیگر فیلم The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

جنیفر لارنس و جاستین سیاروکی به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم درام روان‌شناختی Causeway فعالیت داشتند. این فیلم اولین‌بار در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده