نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۹

اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Mayor of Kingstown با بازی جرمی رنر

شبکه پارامونت پلاس سرانجام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Mayor of Kingstown با بازی جرمی رنر را تایید و اعلام کرده است.

ماه بهمن گذشته بود که شبکه پارامونت پلاس از تمدید سریال Mayor of Kingstown با بازی جرمی رنر برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل جدید سریال شهردار کینگزتاون مشخص و اعلام شده است. این شبکه رسما تایید کرد که پخش فصل دوم سریال Mayor of Kingstown از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) از پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال شهردار کینگزتاون نیز در ۱۰ قسمت تولید و پخش شود.

جرمی رنر، دایان ویست، کایل چندلر، آیدان گیلن، هیو دیلون، تیلور هندلی، اما لیرد، درک وبستر، فارز لاس، توبی بامتفا، همیش آلن هدلی، جیمز جردن، مایکل بیچ و اندرو هاوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Mayor of Kingstown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت سریال Mayor of Kingstown بر عهده تیلور شریدان و هیو دیلون است که برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگشته‌اند.

جرمی رنر به همراه تیلور هندلی در سریال Mayor of Kingstown

شریدان پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Sicario، فیلم Sicario: Day of the Soldado، فیلم Hell or High Water و فیلم Without Remorse را در کارنامه خود داشته که وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم Vile، فیلم Wind River و فیلم Those Who Wish Me Dead را نیز بر عهده داشته است. البته تیلور شریدان با دنیای تلویزیون غریبه نیست و پیش از این در همکاری با پارامونت وظیفه ساخت سریال Yellowstone را نیز بر عهده داشته است.

سریال Mayor of Kingstown که در ماه نوامبر ۲۰۲۱ پخش آن شروع شد، توانست به رکورد بزرگ‌ترین شروع یک سریال شبکه پارامونت در سه سال گذشته را بشکند. سریال Mayor of Kingstown داستان خانواده مک‌کلاسکی را دنبال می‌کند که از کارگزاران قدرت در شهر کینگزتاون هستند؛ جایی که در آن زندانی بودن تنها تجارت پررونق منطقه است. این سریال قرار است به موضوعاتی چون نژادپرستی سیستماتیک، فساد و نابرابری بپردازد و همچنین به تلاش گروهی می‌پردازد که در تلاش هستند تا نظم و عدالت را در شهری برقرار کند که هیچ یک از آن‌ها را ندارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده