نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴

بازگشت مگی و نیگان در نخستین تیزر اسپین‌آف سریال The Walking Dead

نخستین تیزر تبلیغاتی سریال The Walking Dead: Dead City، اسپین‌آف مردگان متحرک به نمایش مگی و نیگان در دنیایی آخرالزمانی می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نخستین ویدیوی پشت صحنه از سریال The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر بی‌روح)، اسپین‌آف The Walking Dead پخش شده است. این تیزر کوتاه از مراحل تولید نگاهی اجمالی به مگی با نقش‌آفرینی لورن کوهن و نیگان با بازی جفری دین مورگان در سریال دارد که برای شروع پخش در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تیزر تبلیغاتی تازه بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

سریال The Walking Dead: Dead City یک اسپین‌آف با محوریت لورن کوهن و جفری دین مورگان است که اتحاد غیرمنتظره‌ی مگی و نیگان را برای عبور از منهتن آخرالزمانی نشان می‌دهد. این شهر درحال فروپاشی مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج‌ومرج، خطر، جذابیت و وحشت تبدیل کرده‌اند.

این سریال که قبلا با نام Isle of the Dead (جزیره‌ی مردگان) شناخته می‌شد، توسط الی جورنه، تهیه‌کننده‌ی سریال Heels (هیلز) خلق شده است که به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر آن نیز فعالیت می‌کند. لورن کوهن، جفری دین مورگان و اسکات ام. گیمپل از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال اسپین‌آف به‌شمار می‌آیند.

سریال The Walking Dead داستانی را روایت می‌کند که ۱۰ سال پیش با مردی در تلاش برای یافتن خانواده خود آغاز شد. این خانواده رشد کرد و به‌تدریج جوامع شکل گرفتند. آن‌ها از نبردها جان سالم به در بردند، به موفقیت‌هایی دست یافتند و نسل جدیدی را تحویل جامعه دادند. این داستان بشریت است و داستان‌های بیشتری برای روایت وجود دارد. این سریال براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده