نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷

افسارگسیختگی موجودی غول‌پیکر در نخستین تریلر فیلم Troll

نتفلیکس اولین تریلر فیلم Troll را پخش کرد که ویران‌گری‌های موجودی غول‌پیکر و در ادامه آغاز تحقیقات دولت برای یافتن علت حادثه را نشان می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین Netflix نخستین تریلر فیلم Troll (ترول) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این فیلم اکشن مهیج که برای تولید آن از یک افسانه‌‌ی اسکاندیناوی الهام گرفته شده است، در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) از شبکه‌ی نتفلیکس تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

نخستین تریلر فیلم Troll کارش را با نمایش یک زوج متأهل آغاز می‌کند که خانه‌ی آن‌ها توسط یک موجود غول‌پیکر ناشناخته از دل کوه ویران می‌شود. دولت که دقیقا نمی‌داند با چه چیزی سروکار دارد، یک دیرینه‌شناس کارکشته را به‌عنوان سرپرست تحقیقات منصوب می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

رور اوثاگ، کارگردان فیلم Tomb Raider (مهاجم مقبره) سکان هدایت فیلم Troll را در دست داشت و آن را براساس یکی از ایده‌های خود تولید کرد. اینه ماری ویلمن، بازیگر سریال Exit (خروج)، مدس سوگارد پترسون، بازیگر فیلم Lilyhammer (لیلیهامر)، گارد بی. ایدزولد، بازیگر فیلم In Order of Disappearance (به ترتیب خروج از صحنه) و پل ریچارد لاندربی، بازیگر سریال Kasko (کاسکو) در این فیلم اکشن فانتزی به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

فیلم Troll در مورد موجود غول‌پیکری است که از درون کوه‌های نروژ بیدار می‌شود؛ جایی که برای هزاران سال به دام افتاده است و برای ویران‌گری از حومه‌ی شهر راهی اسلو، پایتخت نروژ می‌شود. اسپن هورن و کریستین استرند سینکرود از شرکت Motion Blur به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم ترول فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده