نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱

تمدید سریال The Sandman برای فصل دوم توسط نتفلیکس

نتفلیکس سرانجام پس از چند ماه انتظار از تمدید رسمی سریال The Sandman برای فصل دوم خبر داد تا ماجراجویی مورفیوس ادامه پیدا کند.

ماه مرداد امسال بود که سریال The Sandman از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست مورد توجه کاربران و منتقدان قرار بگیرد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال سندمن برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه نتفلیکس رسما اعلام کرد که سریال The Sandman برای فصل دوم تمدید شده است و این سریال برای فصل جدید باز خواهد گشت.

نیل گیمن، خالق مجموعه سندمن در بیانیه منتشر شده در ارتباط با تمدید سریال The Sandman برای فصل دوم گفت: «داستان‌های شگفت‌انگیزی در انتظار مورفیوس و دیگران باقی‌مانده است و اکنون زمان بازگشت به کار است. یک وعده غذایی خانوادگی در پیش است و در همان زمان لوسیفر منتظر بازگشت مورفیوس به جهنم است.»

گیمن نیز در توییتی جداگانه گفت که شایعات درست هستند و نتفلیکس از تعداد کسانی که سریال Sandman را تماشا کرده‌اند، هیجان‌زده و خوشحال است و بالاخره اتفاقی که آن‌ها دوست داشتند رخ دهد، اتفاق افتاده است. همچنین تیزری در رابطه با تمدید سریال The Sandman برای فصل دوم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام استاریج، کربی هوول باپتست، میسون الکساندر پارک، گوئندولین کریستی، ویوین آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک، عاصم چادری، سانجیو بسکار، جنا کولمن، نیام والش، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، کیو را، استیون فرای، رزان جمال، ساندرا جیمز یانگ و پتن اسوالت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و گیمن نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده