نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷

مذاکره بازیگر Black Panther برای نقش‌آفرینی در فیلم A Quiet Place: Day One

لوپیتا نیونگو مشغول انجام مذاکرات نهایی برای ایفای نقش در فیلم A Quiet Place: Day One شرکت پارامونت پیکچرز به کارگردانی مایکل سارنوسکی است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لوپیتا نیونگو وارد دنیای A Quiet Place می‌شود. همان‌طور که رسانه‌ی هالیوود ریپورتر گزارش داد، این هنرپیشه‌ی کنیایی مشغول انجام مذاکرات نهایی برای نقش‌آفرینی در فیلم A Quiet Place: Day One (یک مکان ساکت: روز اول) شرکت پارامونت پیکچرز است.

فیلم A Quiet Place: Day One یک اسپین‌آف برای فیلم یک مکان ساکت به کارگردانی جان کرازینسکی است که پس از اکران در سال ۲۰۱۸ موفقیت‌های زیادی را برای شرکت Paramount به ارمغان آورد. نخستین فیلم مجموعه با بودجه‌ی ۱۷ میلیون دلاری توانست ۳۴۰.۹ میلیون دلار در گیشه بفروشد. دنباله این فیلم تحت عنوان A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: بخش ۲) در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌ی سینما رفت و ۲۹۷.۳ میلیون دلار فروش داشت.

مایکل سارنوسکی که پس از کارگردانی فیلم Pig (خوک) با بازی نیکولاس کیج به شهرت رسید، سکان هدایت فیلم A Quiet Place: Day One را در دست دارد. جزئیات داستانی این اسپین‌آف مخفی نگه داشته می‌شود و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر ماند. این فیلم در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) اکران می‌شود.

مایکل بی، اندو فرم و برد فولر از شرکت Platinum Dunes و جان کرازینسکی از شرکت Sunday Night وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم یک مکان ساکت: روز اول را برعهده دارند و آلیسون سیگر از شرکت ساندی نایت به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. البته فیلم A Quiet Place: Day One تنها یکی از پروژه‌های در دست تولید این مجموعه‌ی ترسناک است و طرفدارها می‌توانند منتظر اکران قسمت سوم فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۲۵ باشند.

لوپیتا نیونگو که برای ایفای نقش در فیلم Twelve Years a Slave (دوازده سال بردگی) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد، به‌زودی در فیلم Black Panther: Wakanda Forever (پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد) دیده می‌شود که برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برنامه‌ریزی شده است. این هنرپیشه در فیلم Us (ما) جوردن پیل نیز نقش‌آفرینی کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده