نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

مشخص شدن کارگردان جدید فیلم لایو اکشن Your Name

کارلوس لوپز استرادا، کارگردان فیلم Blindspotting و انیمیشن Raya and the Last Dragon وظیفه کارگردانی فیلم Your Name را بر عهده گرفته است.

انیمه Your Name به کارگردانی ماکوتو شینکای، در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت که این انیمه سینمایی با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. پس از موفقیت این انیمه، جی جی آبرامز و شرکت بد ربات با همکاری شرکت پارامونت حق ساخت فیلمی لایو اکشن براساس این انیمه را خریداری کردند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان جدید فیلم Your Name مشخص شده است.

ورایتی گزارش داد که کارلوس لوپز استرادا، کارگردان فیلم Blindspotting، فیلم Summertime و انیمیشن Raya and the Last Dragon به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Your Name انتخاب شده و او درواقع جایگزین لی ایزاک چانگ، کارگردان فیلم Minari در این فیلم لایو اکشن شده است. علاوه‌بر کارگردانی، استرادا قرار است نسخه جدید فیلمنامه فیلم Your Name را بنویسد.

استرادا اوایل امسال تصمیم گرفت تا استودیو انیمیشن‌سازی را به مقصد Nexus Studios ترک کند. او قرار بود انیمیشن دیگری برای دیزنی به‌همراه فیلم لایو اکشن رابین هود کارگردانی کند. اریک هیزرر، نویسنده فیلمنامه فیلم Lights Out و فیلم Arrival، پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم Your Name را نوشته بود و امیلی وی گوردون، نویسنده فیلمنامه فیلم The Big Sick، دیگر نویسنده این پروژه بود.

انیمه Your Name داستان دو نوجوان دبیرستانی به نام میتسوها میامیزو و تاکی تاچیبانا را روایت می‌کند که در یک روز میتسوها به‌عنوان تاکی و تاکی در عوض میتسوها از خواب بیدار می‌شود. تاکی و میتسوها در ادامه متوجه می‌شوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده است. فیلم لایو اکشن این انیمه قرار است یک برداشت متفاوت از نسخه ماکوتو شینکای باشد. 


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده