نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۹

ظاهرا تاریخ پخش سریال The Last of Us مشخص شد [بروزرسانی: تایید رسمی]

گویا طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای نخستین فصل سریال The Last of Us شبکه HBO منتظر بمانند.

به‌روزرسانی ساعت ۲۲:۰۹ تاریخ ۱۱ آبان: شبکه HBO، شرکت سونی و استودیو ناتی‌داگ به‌صورت رسمی اعلام کردند که اولین قسمت سریال لست آو آس در تاریخ ۲۵ دی (۱۵ ژانویه) پخش می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا تاریخ پخش سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) مشخص شده است. همان‌طور که کاربری از توئیتر با نام DomTheBombYT گزارش داد، صفحه‌ مربوط‌به این اقتباس تلویزیونی در سایت HBO Max به نمایش آن در تاریخ ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) اشاره دارد. البته این مورد تاکنون از سوی سونی یا ناتی داگ تأیید نشده است، اما احتمالا به‌زودی اخباری در این رابطه منتشر می‌شود.

اشاره شبکه HBO Max به زمان پخش سریال The Last of Us

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جول و الی را در سریال The Last of Us ایفا می‌کنند. گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری و کیوان وودارد در نقش سم از دیگر بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در این اقتباس تلویزیونی نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان سریال The Last of Us آمده است: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. جول، یک بازمانده‌ی سرسخت برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال The Last Of Us را در دست دارند. باعنایت‌به اینکه داستان این سریال در اپیزودهایی یک ساعته روایت می‌شود، طرفدارها می‌توانند انتظار داشته باشند که نخستین فصل لست آو آس چیزی در حدود ۱۰ ساعت به‌طول بیانجامد. بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ وظیفه‌ی تولید این اقتباس را برعهده دارند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده