نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱

مذاکره مورگان فریمن برای بازی در سریال اسپین‌آف Lucy

مورگان فریمن مشغول انجام مذاکراتی برای ایفای نقش در یک سریال اسپین‌آف براساس فیلم Lucy است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت EuropaCorp و شرکت Village Roadshow برای تولید یک سریال اسپین‌آف براساس فیلم اکشن علمی-تخیلی Lucy (لوسی) با نقش‌آفرینی اسکارلت جوهانسون با یکدیگر همکاری می‌کنند. مورگان فریمن، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Million Dollar Baby (محبوب میلیون دلاری)، مشغول انجام مذاکراتی برای بازی در این سریال است که جزئیات داستان آن مخفی نگه داشته می‌شود.

فیلم Lucy به کارگردانی لوک بسون با بودجه‌ی ۳۹ میلیون دلاری توانست ۴۶۳.۴ میلیون دلار در گیشه بفروشد و به پرفروش‌ترین فیلم فرانسوی تاریخ تبدیل شود. مورگان فریمن یکی از بازیگرهای این فیلم بود که نقش پروفسوری آگاه با نام نورمن را ایفا می‌کرد. فیلم لوسی داستان یک زن ۲۴ ساله را روایت می‌کند که پس از پخش مقادیر زیادی ماده‌ی شیمیایی قدرتمند CPH4 در بدنش به توانایی استفاده از تمام ظرفیت مغز خود دست می‌یابد.

مورگان فریمن اخیرا به‌همراه ژولیت بینوش و فرانک گریلو در فیلم مهیج Paradise Highway (بزرگراه بهشت) بازی کرد. از دیگر آثار این هنرپیشه‌ی ۸۵ ساله آمریکایی می‌توان به فیلم Street Smart (مهارت شهرنشینی)، فیلم Driving Miss Daisy (رانندگی برای خانم دیزی)، فیلم The Shawshank Redemption (رستگاری در شاوشنک) و فیلم Invictus (شکست‌ناپذیر) اشاره کرد که برای ایفای نقش در آن‌ها تا مرز دریافت جایزه‌ی اسکار پیش رفت.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده