نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶

لغو سریال Stargirl از مجموعه دی سی پس از سه فصل توسط CW

شبکه CW سرانجام اعلام کرد که سریال Stargirl پس از فصل سوم به کار خود پایان خواهد داد و برای فصل چهارم تمدید نمی‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت سریال Stargirl مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که شبکه CW تصمیم به لغو سریال استارگرل پس از سه فصل گرفته است و این سریال از مجموعه دی سی برای فصل چهارم تمدید نخواهد شد. بااین‌حال، پخش قسمت‌های باقی‌مانده فصل سوم سریال Stargirl تا پایان سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت و این موضوع تاثیری روی این قضیه ندارد.

سریال Stargirl یکی از چندین سریال شبکه CW از دنیای دی سی است که برخلاف سریال‌هایی چون سریال Arrow، سریال The Flash، سریال سوپرگرل و سریال Batwoman بخشی از دنیای تلویزیونی DC نیست و ارتباطی با این سریال‌ها ندارد. پیش از این شبکه CW از لغو سریال‌هایی چون سریال Batwoman و سریال Legends of Tomorrow خبر داده بود و مانند سریال استارگرل، سریال Naomi نیز پس از یک فصل لغو شده است.

بااین‌حال شبکه CW مدتی پیش سریال Superman & Lois را برای فصل سوم تمدید کرد و همچنین در حال ساخت سریال Gotham Knights برای پخش در سال ۲۰۲۳ است. سریال استارگرل داستان یک دختر دبیرستانی به‌نام کورتنی ویتمور با بازی برک بسینجر را دنبال می‌کند که به بلو ولی در نبراسکا نقل مکان خواهد کرد و پس از تصاحب یک چوب کیهانی الهام بخش گروهی از قهرمانان جوان خواهد شد که قرار است اشخاص شرور قدیمی را بگیرند.

قسمت پایانی فصل سوم سریال Stargirl در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) پخش خواهد شد. ددلاین همچنین می‌گوید که شبکه CW تصمیم دارد تا برای جذب بینندگان بزرگسال و مسن بیشتر به سمت تولید برنامه‌های بدون فیلمنامه برود. اگرچه این شبکه بیشتر برای تولید آثار نوجوانانه شناخته می‌شود و شهرت دارد، اما میانگین سنی بینندگان شبکه CW حدود ۵۸ سال اعلام شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده