نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲

نقش‌آفرینی سیدنی سوئینی در فیلم روان‌شناختی Immaculate

شرکت Black Bear Pictures اعلام کرد که سیدنی سوئینی در فیلم روان‌شناختی مهیج Immaculate به ایفای نقش می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Black Bear Pictures از نقش‌آفرینی سیدنی سوئینی در فیلم ترسناک روان‌شناختی Immaculate (بی‌گناه) خبر داده است. سکان هدایت این فیلم در دستان مایکل موهان قرار دارد که در سال ۲۰۲۱ فیلم The Voyeurs (فضول‌ها) را برای شرکت آمازون کارگردانی کرد. فیلم‌نامه‌ی فیلم را اندرو لوبل به‌رشته‌ی تحریر درمی‌آورد و سیدنی سوئینی و جاناتان داوینو به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کنند.

سیدنی سوئینی در فیلم Immaculate نقش زن باایمان و درستکاری با نام سسیلا را بازی می‌کند که در یک صومعه‌ی ایتالیایی برجسته به او یک سمت رضایت‌بخش تازه پیشنهاد می‌شود. این فیلم روی سفر سسیلا به حومه‌ی ایتالیا تمرکز دارد، اما طولی نمی‌کشد که پرده از رازهای تاریک و وحشتناک این مکان ایده‌آل برداشته می‌شود.

سیدنی سوئینی بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال Euphoria (سرخوشی) شبکه‌ی HBO شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام مراسم اِمی شد. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در سریال آنتولوژی The White Lotus (نیلوفر سفید) شبکه‌ی اچ‌بی‌او نیز به ایفای نقش پرداخت که برای آن تا مرز دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کوتاه یا آنتولوژی مراسم Emmy پیش رفت.

سیدنی سوئینی درحال‌حاضر مشغول نقش‌آفرینی در فیلم Madame Web (مادام وب) شرکت سونی است که در دنیای مرد عنکبوتی جریان دارد. این فیلم که داکوتا جانسون را در میان بازیگرانش دارد، در سال ۲۰۲۴ روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. سیدنی سوئینی اخیرا از ایفای نقش در بازسازی فیلم علمی-تخیلی ماجراجویی فانتزی Barbarella (باربارلا) خبر داد و در اقتباس سینمایی The Registration (ثبت‌نام) شرکت سونی پیکچرز نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده