نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

پیوستن هنری کویل و ایزا گونزالس به فیلم اکشن جدید و جنگ جهانی دوم گای ریچی

هنری کویل و ایزا گونزالس قرار است نقش‌های اصلی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare به کارگردانی گای ریچی را بازی کنند.

گای ریچی روزهای شلوغی را سپری می‌کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم اکشن بعدی این کارگردان بریتانیایی مشخص شده است. فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare قرار است فیلم بعدی گای ریچی باشد که یک فیلم اکشن جاسوسی در دوران جنگ جهانی دوم است و هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن و ایزا گونزالس، بازیگر فیلم Baby Driver نقش‌های اصلی این فیلم اکشن را بازی خواهند کرد.

جری براکهایمر، تهیه‌کننده فیلم Top Gun: Maverick به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare حضور دارد و مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن جاسوسی از ماه ژانویه ۲۰۲۳ (دی یا بهمن امسال) در ترکیه آغاز خواهد شد. این فیلم با الهام از وقایع واقعی و ترکیب آن با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان‌های جیمز باند به قلم ایان فلمینگ در دوران جنگ جهانی دوم تولید خواهد شد.

ایزا گونزالس در نقش مادام ام در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

اگرچه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare توسط استودیوی فیلمسازی پارامونت تحت قرارداد چندجانبه با براکهایمر تولید می‌شود، اما براکهایمر و تیمش هم‌اکنون در حال پیشنهاد فیلم به ناشران دیگر برای اکران بین‌المللی آن هستند و این فیلم اکشن جاسوسی هنوز دارای ناشری در آمریکا و دیگر کشورهای جهان نیست. به‌نظر می‌رسد که این فیلم قرار است بزرگ‌ترین فیلمی باشد که در بازار AFM به مشتریان پیشنهاد داده می‌شود.

هنری کویل سابقه همکاری با گای ریچی را در فیلم The Man from U.N.C.L.E داشته است و همچنین او که سابقه بازی در نقش سوپرمن در فیلم Man of Steel، فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و فیلم Justice League را داشته، برای این نقش در آثار آینده دی‌سی باز خواهد گشت. کویل همچنین در فیلم Mission: Impossible - Fallout، فیلم Enola Holmes و اخیرا فیلم Enola Holmes 2 بازی کرده است.

گای ریچی

کویل طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در سریال The Witcher و نقش گرالت شناخته می‌شود که پس از فصل سوم نقش گرالت را به شخص دیگری واگذار خواهد کرد. فیلم Argylle کار بعدی کویل خواهد بود. ایزا گونزالس طی این سال‌ها برای بازی در آثاری چون فیلم Baby Driver، فیلم Godzilla vs. Kong، فیلم Ambulance، فیلم Alita: Battle Angel، فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و فیلم Bloodshot شناخته شده است.

سریال The Three-Body Problem و سریال Extrapolations کارهای بعدی گونزالس هستند. فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre، فیلم بعدی گای ریچی است که این فیلم کمدی، اکشن جاسوسی قرار است در طول سال ۲۰۲۲ اکران شود. او همچنین اخیرا فیلم The Interpreter با بازی جیک جیلنهال را کارگردانی کرده است و برای کارگردانی فیلم Aladdin 2 و فیلم Hercules با دیزنی قرارداد دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده