نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳

کناره‌گیری هنری کویل از سریال The Witcher پس از پایان فصل ۳

هنری کویل در کمال ناباوری با انتشار یک بیانیه تأیید کرد که پس از فصل سوم از سریال The Witcher شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس کناره‌گیری خواهد کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که هنری کویل پس از فصل سوم سریال The Witcher (ویچر) شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس دیگر نقش گرالت از ریویا را بازی نخواهد کرد. نتفلیکس اعلام کرد که لیام همسورث، بازیگر مجموعه فیلم‌های The Hunger Games (بازی‌های گرسنگی) این نقش را در فصل ۴ ایفا خواهد کرد.

سریال The Witcher با اقتباس از کتاب‌های فانتزی آندری ساپکوفسکی ساخته می‌شود که به روایت داستانی حماسی از سرنوشت می‌پردازد. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم در اکثر مواقع شرارت بیشتری نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند. در تولید این سریال تا حد زیادی از کتاب‌ها الهام گرفته شده است، اما المان‌هایی از بازی‌های استودیو سی‌دی پراجکت نیز در آن به چشم می‌خورد.

هنری کویل در بیانیه‌ای گفت: «ماجراجویی من به‌عنوان گرالت از ریویا مملو از ماجراجویی‌ها و مواجهه با هیولاها بود و مایه‌ی تأسف است که مدال و شمشیرهایم را برای فصل چهارم زمین خواهد گذاشت. لیام همسورث شگفت‌انگیز به‌جای من ردای گرگ سفید را برتن خواهد کرد. مانند بزرگ‌ترین شخصیت‌های ادبی، این مسئولیت را با احترام به زمان صرف‌کرده برای ایفای نقش گرالت و با اشتیاق برای دیدن لیام در نقش این کاراکتر بسیار جذاب واگذار می‌کنم».

لیام همسورث در این‌باره گفت: «به‌عنوان یکی از طرفدارهای ویچر بابت فرصت پیش آمده برای ایفای نقش گرالت ریویایی در پوست خود نمی‌گنجم. هنری کویل در قامت گرالت فوق‌العاده بود و مایه‌ی افتخار است که این مسئولیت را به من محول می‌کند و اجازه‌ی در دست گرفتن شمشیرهای گرگ سفید در ماجراجویی‌های فصل بعدی را به من می‌دهد. هنری، من سال‌ها از طرفدارانت بودم و از بازی بی‌نظیرت در نقش گرالت الهام می‌گیرم. با اینکه احتمالا برای پرکردن جای خالی تو در این نقش کار بزرگی در پیش دارم، اما واقعا از ورود به دنیای The Witcher هیجان‌زده هستم».

فصل سوم سریال The Witcher برای پخش در تابستان سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است؛ بااین‌حال سریال اسپین‌آف The Witcher: Blood Origin (ویچر: منشأ خون) در روز کریسمس به نمایش درمی‌آید. استودیو CD Projekt اخیرا اعلام کرد که بازسازی کامل نسخه‌ی اول بازی The Witcher در دست تولید قرار دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده