نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

پیوستن آرون تیلور جانسون به فیلم اکشن جدید رایان گاسلینگ و امیلی بلانت

آرون تیلور جانسون جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت اضافه شده است.

یونیورسال پیکچرز در حال ساخت اقتباس سینمایی براساس سریال The Fall Guy است که رایان گاسلینگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم Half Nelson و فیلم La La Land قرار است نقش اصلی این فیلم اکشن را بازی کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم اکشن اضافه شده است. آرون تیلور جانسون، بازیگر فیلم Bullet Train جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با یونیورسال پیکچرز قرار است در فیلم The Fall Guy بازی کند.

پیش از این شاهد پیوستن امیلی بلانت، بازیگر فیلم Edge of Tomorrow، فیلم Sicario و فیلم A Quiet Place به جمع بازیگران فیلم The Fall Guy نیز بودیم. دیوید لیچ، کارگردان آثاری چون فیلم Atomic Blonde، فیلم Deadpool 2، فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و فیلم Bullet Train وظیفه کارگردانی فیلم The Fall Guy را براساس فیلمنامه‌ای از اشلی میلر، درو پیرس و زک استنتز بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن قرار است در پاییز امسال در استرالیا آغاز شود.

علاوه‌بر فیلم Bullet Train که جانسون با لیچ در آن همکاری کرده بود، آرون تیلور جانسون سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم کیک اس، فیلم Nowhere Boy، فیلم Godzilla، فیلم Avengers: Age of Ultron، فیلم Savages، فیلم Anna Karenina، فیلم Nocturnal Animals، فیلم The Wall، فیلم Outlaw King، فیلم Tenet و فیلم The King's Man را در کارنامه خود داشته است. جانسون اخیرا نقش کریون شکارچی را در فیلم Kraven the Hunter بازی کرده است.

فیلم The Fall Guy برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده