نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۳

انتشار تریلر جدید انیمیشن سونیک نتفلیکس | اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس با انتشار چندین پوستر و یک تریلر جدید، تاریخ پخش انیمیشن Sonic Prime را تایید و اعلام کرده است.

بهمن ۹۹ بود که نتفلیکس و سگا از همکاری مشترک با یکدیگر برای ساخت سریالی انیمیشنی براساس مجموعه بازی سونیک خبر دادند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Sonic Prime منتشر شده است. در این تریلر شاهد سفر اتفاقی سونیک در مولتی‌ورس و ورود به یک دنیای متفاوت هستیم که سونیک باید با کمک نسخه متفاوت دوستانش برای مقابله با دکتر اگمن همکاری کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمیشن Sonic Prime را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین نتفلیکس تایید کرد که انیمیشن Sonic Prime در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین نتفلیکس ۸ پوستر جدید از انیمیشن سونیک پرایم منتشر کرده است که تمرکز این پوسترها روی شخصیت‌های مختلف این انیمیشن مثل سونیک، تیلز، ناکلز، دکتر اگمن و غیره است. در ادامه می‌توانید شاهد این ۸ پوستر باشید:

نتفلیکس انیمیشن Sonic Prime را به‌عنوان یک اثر ماجراجویی توصیف می‌کند که سرنوشت یک دنیای مولتی‌ورس جدید و عجیب در دستان سونیک است که در این انیمیشن سونیک قرار است ضمن اینکه خودش را پیدا کند، به رستگاری نیز برسد. نتفلیکس برای ساخت انیمیشن Sonic Prime در حال همکاری با سگا، Wild Brain Studio و Man of Action Entertainment، سازنده انیمیشن Ben 10 است.

بازی Sonic Frontiers، جدیدترین بازی سونیک است که این بازی در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) روی پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده