نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۷

فیلم جوکر 2 بخشی از دی سی یونیورس نیست | وجود فاصله زیاد تا اکران بتمن 2

گفته می‌شود که فیلم Joker 2 قرار نیست زیر نظر جیمز گان و DC Studios تولید شود و همچنین فیلم بتمن 2 هنوز تا تولید و اکران فاصله زیادی دارد.

مدتی پیش بود که مشخص شد جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad و پیتر سفران، تهیه‌کننده فیلم‌های آکوامن و شزم وظیفه رهبری DC Studios را بر عهده گرفته‌اند که وظیفه آن نظارت روی فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های آینده مجموعه دی سی است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از دو فیلم مورد انتظار آینده مجموعه DC منتشر شده است. در ابتدا مشخص شد که DCEU کنار گذاشته شده است و از این به بعد DC Universe نام خواهد داشت.

ورایتی در بخشی از اخبار خود گفت که فیلم Joker: Folie à Deux قرار نیست بخشی از دی سی یونیورس باشد و دارای ارتباط با DC Studios نخواهد بود. بدین ترتیب در حال حاضر فیلم جوکر 2 قرار نیست تحت نظارت گان و سفران تولید شود و افراد دیگری روی آن نظارت خواهند داشت. در حال حاضر مشخص نیست که گان یا سفران چقدر در فیلم Joker 2 نقش خواهند داشت، اما یکی از تهیه‌کنندگان این موضوع را مطرح کرده است که آیا تاد فیلیپس، کارگردان دنباله فیلم جوکر می‌خواهد اصلا با گان کار کند یا خیر.

نمایی از رابرت پتینسون در فیلم The Batman

اگرچه در اینجا حضور فردی مثل سفران می‌تواند باعث تغییر این موضوع شود. علاوه‌براین، دنباله فیلم The Batman فعلا تا تولید و اکران فاصله زیادی دارد و ظاهرا طرفداران نباید منتظر اکران فیلم The Batman 2 حداقل تا سال ۲۰۲۵ باشند. ورایتی می‌گوید که مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلم بتمن هنوز فیلمنامه‌ای را تکمیل و تحویل نداده است. پیش از این اخبار ساخت فیلم Batman 2 در بهار امسال تایید شد.

اما در ادامه مشخص شد که هنوز دستور رسمی ساخت فیلم بتمن 2 داده نشده است و به‌نظر می‌رسید که بخشی از دلیل آن ادغام برادران وارنر و دیسکاوری باشد. در هر حال ورایتی می‌گوید که فیلم The Batman 2 با بازی رابرت پتینسون در نقش بتمن قابل انتظار است درنهایت ساخته شود و احتمال دارد عدم تکمیل فیلمنامه اولیه یکی از دلایل رسمی نشدن دستور ساخت این فیلم باشد.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر و جیکوب لافلند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده