نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸

تولید انیمیشن سریالی Sausage Party با صداپیشه‌های اصلی

آمازون پرایم ویدیو به تولید یک انیمیشن سریالی براساس انیمیشن کمدی بزرگسالانه Sausage Party چراغ سبز نشان داد که در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دنیای انیمیشن کمدی بزرگسالانه Sausage Party (مهمانی سوسیسی) گسترش می‌یابد. آمازون پرایم ویدیو اعلام کرد که سفارش ساخت یک انیمیشن سریالی تازه براساس انیمیشن سوسیس پارتی با صداپیشه‌های اصلی را صادر کرده است. این مجموعه‌ی تلویزیونی Sausage Party: Foodtopia نام خواهد داشت و طرفدارها باید در سال ۲۰۲۴ منتظر پخش آن از شبکه‌ی Prime Video باشند.

ست روگن، کریستن ویگ، مایکل سرا، دیوید کرامهولتز و ادوارد نورتون دوباره برای صداپیشگی انیمیشن سریالی Sausage Party: Foodtopia باز خواهند گشت. از صداپیشه‌های تازه این انیمیشن سریالی نیز می‌توان به ویل فورته، سم ریچاردسون، ناتاشا راثول و یاسر لستر اشاره کرد. درحال‌حاضر مراحل تولید این مجموعه‌ی تلویزیونی آغاز شده است و نخستین فصل آن دارای ۸ قسمت خواهد بود. اولین پوستر این انیمیشن سریالی در ادامه قابل مشاهده است.

پوستر انیمیشن سریالی کمدی بزرگسالانه Sausage Party: Foodtopia

ست روگن و ایوان گلدبرگ، نویسندگان Sausage Party در یک بیانیه‌ی تازه اعلام کردند که انیمیشن سوسیس پارتی نشان‌دهنده تمام آن چیزی بود که می‌توان از یک اثر سینمایی انتظار داشت؛ بنابراین آن‌ها به‌سراغ تولید یک مجموعه‌ی تلویزیونی رفتند. آمازون پرایم ویدیو تاکنون جزئیاتی از داستان انیمیشن سریالی Sausage Party: Foodtopia به اشتراک نگذاشته است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه منتظر بمانیم.

آریل شفیر و کایل هانتر، دیگر نویسندگان انیمیشن Sausage Party وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی و شورانری Foodtopia را برعهده دارند. کنراد ورنن، یکی از کارگردان‌های انیمیشن سوسیس پارتی نیز به‌عنوان کارگردان ناظر فعالیت می‌کند. انیمیشن مهمانی سوسیسی داستان مواد غذایی یک بقالی را روایت می‌کند که از وحشتی آگاه می‌شوند که در خانه انتظارشان را می‌کشد. این انیمیشن با بودجه‌ی ۱۹ میلیون دلاری موفق به فروش بیش از ۱۴۰ میلیون دلار در گیشه شد که آن را به یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های دارای درجه‌ی سنی بزرگسال در طول تاریخ تبدیل کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده