نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

مشخص شدن تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Black Panther 2

پس از نمایش فیلم Black Panther: Wakanda Forever در بامداد امروز، تعداد صحنه‌های پس از پایان این فیلم مشخص شده است.

بامداد امروز فیلم Black Panther: Wakanda Forever برای گروهی از منتقدان به نمایش درآمد که واکنش‌های اولیه مثبت بوده‌اند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Black Panther 2 مشخص شده که کمی تعداد آن غیرمنتظره است. طبق گفته کسانی‌که فیلم را تماشا کرده‌اند، فیلم Black Panther: Wakanda Forever تنها دارای یک صحنه پس از پایان است که این صحنه در میانه تیتراژ پایانی فیلم پخش می‌شود.

بسیاری انتظار داشتند که فیلم Black Panther: Wakanda Forever مانند بسیاری از فیلم‌های مارول حداقل دارای ۲ صحنه پس از پایان باشد، اما در مورد این صحنه اطلاعات خیلی زیادی هم در دسترس نیست و اکنون اهمیت آن را نمی‌دانیم. مشخص نیست که صحنه پس از پایان فیلم Black Panther 2 دارای شخصیتی غافلگیرکننده مثل دکتر دووم است یا به آینده پلنگ سیاه و واکاندا یا حتی نیمور اشاره دارد. البته شاید در این صحنه خیلی اتفاق خاصی هم رخ ندهد و تا زمان اکران دنباله فیلم Black Panther نمی‌توانیم در مورد آن مطمئن باشیم.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther 2 با مدت زمانی حدود ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه پس از فیلم Avengers: Endgame، دومین فیلم بلند دنیای سینمایی مارول لقب گرفته است.


منبع TheDirect
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده