نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۵

تغییرات گسترده در سریال Green Lantern | جدایی سازنده تا تمرکز روی شخصیت جدید

شبکه HBO Max و دی سی تصمیم گرفته‌اند تا تغییرات گسترده‌ای را در سریال Green Lantern ایجاد کنند و حالا تمرکز این سریال روی شخصیت دیگری است.

آبان ۹۸ بود که خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه گرگ برلانتی در حال ساخت سریال Green Lantern برای شبکه HBO Max است و حتی مدتی پیش روند استخدام بازیگران سریال گرین لنترن آغاز شده بود، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات مهمی در این سریال ایجاد شده است. هالیوود ریپورتر گزارش داد برخلاف برنامه اولیه که قرار بود تمرکز سریال روی آلن اسکات با بازی جرمی ایروین و گای گاردنر با بازی فین ویتراک باشد، اما اکنون تصمیم گرفته شده تا جان استوارت شخصیت اصلی سریال Green Lantern باشد.

منابع نزدیک به پروژه به هالیوودریپورتر گفته‌اند که استوارت که از اوایل دهه ۷۰ میلادی به شهرت رسید و بخشی از گروه لیگ عدالت بود و درواقع محبوب‌ترین شخصیت گرین لنترن است، در اصل در ابتدا از برنامه سریال خارج شده بود. زک اسنایدر، رهبر پیشین فیلم‌های دی سی پیش از این در نظر داشت شخصیت جان استوارت را با بازی وین تی کار معرفی کند. همچنین استوارت صاحب انیمیشن مستقل خود است که آلدیس هاج صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت. هاج اخیرا نقش هاوکمن را در فیلم Black Adam بازی کرده است.

در بخشی از این تغییرات، سث گراهام اسمیت، شورانر سریال Green Lantern از این پروژه جدا شده است. او پیش از این فیلمنامه یک فصل کامل هشت قسمتی را آماده کرده بود و پس از تغییرات اخیرا شبکه HBO Max تصمیم به جدایی از این پروژه گرفته است. مدتی پیش والتر هامادا، رئیس سابق DC Films از برادران وارنر جدا شد و به‌تازگی جیمز گان به‌عنوان رئیس DC Studios انتخاب شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده