نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷

اعلام تاریخ پخش فصل سوم و پایانی انیمیشن کاپهد نتفلیکس | اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس با انتشار یک ویدیو از تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن The Cuphead Show پرده برداشت که قرار است بخش پایانی این انیمیشن باشد.

ماه اسفند گذشته و پس از پخش ۱۲ قسمت اول انیمیشن The Cuphead Show، نتفلیکس از تمدید این انیمیشن برای فصل دوم خبر داد و در ادامه فصل دوم این انیمیشن که در ۱۳ قسمت تولید شده بود، در تیر امسال از نتفلیکس پخش شد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن کاپهد دارای فصل سوم و پایانی نیز خواهد بود. نتفلیکس اعلام کرد که فصل سوم انیمیشن Cuphead که فصل پایانی آن خواهد بود، در تاریخ ۱۸ نوامبر امسال (۲۷ آبان) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

فصل سوم انیمیشن The Cuphead Show در ۱۱ قسمت تولید شده است که براساس ویدیو منتشر شده، در یکی از قسمت‌ها قرار است شاهد داستان The Secret Assassins باشیم. در طول ویدیو شاهد گرفتن ماموریت کاپهد، ماگمن و Ms. Chalice هستیم که هر یک دوست دارند تا به اساسین مخفی تبدیل شوند و صد البته سر ماگمن در این موضوع بی‌کلاه می‌ماند و او عنوان دیگری را دریافت می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیو بامزه فصل سوم انیمیشن The Cuphead Show را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جرد و چاد مولدنهائر که وظیفه ساخت بازی کاپهد را بر عهده دارند، برای ساخت سریال The Cuphead Show نیز بازگشته‌اند. ترو والنتینو در نقش کاپهد، فرانک تودارو در نقش ماگمن، لوک میلینگتون-دریک در نقش دویل، جو هانا در نقش الدر کتل، وین بردی در نقش کینگ دایس، جیم کانروی در نقش اولی بالب و گری گریفین در نقش Ms. Chalice، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Cuphead Show حضور داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده