نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۷

انتشار اولین تصویر رسمی سریال Fallout

به مناسبت ۲۵امین سالگرد مجموعه بازی Fallout، آمازون اولین تصویر رسمی سریال Fallout را منتشر کرده که حاوی اطلاعاتی از این سریال است.

آمازون در همکاری با بتسدا در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Fallout است و مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال مدتی می‌شود که آغاز شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی سریال فال اوت منتشر شده است. به مناسبت ۲۵امین سالگرد مجموعه بازی Fallout، آمازون به‌تازگی اولین تصویر رسمی سریال Fallout را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور اعضای Vault 33 هستیم:

اعضای Vault 33 در سریال Fallout

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی‌براینکه داستان سریال فال‌اوت قرار است حول اعضای Vault 33 بچرخد و این تصویر این شایعات را تایید می‌کند. در حال حاضر تاریخ پخش سریال Fallout مشخص نیست و این سریال همچنان در مراحل فیلم‌برداری و تولید قرار دارد. سریال Fallout توسط استودیوی فیلمسازی Kilter Films که به جاناتان نولان و لیزا جوی تعلق دارد، تولید خواهد شد.

والتون گاگینز، الا پورنل، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز و آرون موتن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد قرار است وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته باشد.

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند.

بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده